Sunhjem Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 Hei. Jeg har en 02 Passat TDi Trendline. Den har svarte lister rundt om på støtfangere og langs sidene. Vurderer og lakke de i samme farge som resten av bilen. Noen som vet om de er vanskelige å få av? Og om listene på støtfangerne i det hele tatt lar seg demontere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel M. Warmedal Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 Hei. Jeg har en 02 Passat TDi Trendline. Den har svarte lister rundt om på støtfangere og langs sidene. Vurderer og lakke de i samme farge som resten av bilen. Noen som vet om de er vanskelige å få av? Og om listene på støtfangerne i det hele tatt lar seg demontere? Driver å lurer på det samme selv, vet at listene på framfangeren på min er ganske "engangs" ihvertfall, prøvde å ta av skiltholderen når jeg skulle sette inn grøftelys innsats, og da måtte man så å si ødelegge klipsene for å få det av. Siter BMW 323ci E46 SOLGT !VW Passat 1,8 T 99' http://www.dmwfoto.no - Motorsportbilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 Jeg lakkerte listene på min gamle Golf IV. Jeg lakkerte de på bilen jeg.. Ble veldig bra det, lakken holdt de 3 åra jeg haddde bilen :)Listene på fangeren fikk jeg av da.. Som jeg ser det er valget å enten lakke de på bilen, eller kjøpe nye lister fra Møller og lakkere de. Og få av listene hele synes jeg høres ut som et prosjekt :p Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg