Opelidiot Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 Har herja en stund å demontert ventiler med ventilklemma til biltema, og har sett meg mektig lei av denne. Hvor selger de gode klemmer? Har sett dem på gasolin hvor du bruker trykkluft til å holde oppe ventilen, men jeg tar somregel alltid av toppen uansett, så disse er uaktuelle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 Jeg bruker en universiell en som er et originalt Suzuki-verktøy... Koster litt,men er 1000% bedre enn alle sånne 'Tema-klemmer og drit... kan sikkert fikse et delenummer. Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelidiot Skrevet Januar 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 Jeg bruker en universiell en som er et originalt Suzuki-verktøy... Koster litt,men er 1000% bedre enn alle sånne 'Tema-klemmer og drit... kan sikkert fikse et delenummer. Ja d hadde funket meget bra. hvis den har vidde nok til å gripe rundt en god gammel jøtul topp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 Den passet rundt en RR Merlin... Skal finne nummeret i morra,innbiller meg at det er stemplet på. :) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 hvor sånt kjøpes lurer jeg også på, hadde vært kjekt å få gjort litt sånt selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 har en hjemmelaget :D funker fjell :) Siter Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil) Bmw 325i 87, Rallycross National Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelidiot Skrevet Januar 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 har en hjemmelaget :D funker fjell :) Lagde meg en hjemmelaga jeg og nå. Modifiserte bare en gammel skrutvinge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg