33Ford Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 Kor er det ny bil på gang eller 33Ford :offtopic Ingen ny bil, bare nytt krosseri :op: Bygger 33 Roadster. Hvis ikke Maverick'n selges blir det kanskje kjørt. Siter Dragracer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 :offtopic Ingen ny bil, bare nytt krosseri :op: Bygger 33 Roadster. Hvis ikke Maverick'n selges blir det kanskje kjørt. Det blir tøfft da! Ja sliter med å selge Camaroen også. Skjønner ikke dette egentlig. Virker som om det er ufattelig tregt marked. Mulig dollarkursen spiller en rolle. BIllig å handle fra statene. Blir bilen lettere nå da? Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holden Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 Jeg har brukt F-fluid på min TH-350 siden den ble overhalt i 2002. Mener at giringen ble litt hardere sammenlignet med Dexron 2, som jeg brukte tidligere. Dette skal være bra for kassen (men ikke for komforten?). Monterte et B&M Shift-kit i sommer. Der var det anbefalt å bruke B&M olje (merkelig nok ja). Denne skal være temmelig lik F-fluid etter det jeg har lest. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg