Gå til innhold

Div. priser

Ranger emnet

Mustang95

Anbefalte innlegg

Autogeek.net

Der får du det du trenger eller vil ha av Meguiars. Like lett å handle der som andre steder.

Utvalgte BilXtra har også en del Meguiars, men prisene er høye. Du burde heller ikke "låse" deg til et merke. Sjekk ut P21s, Menzerna, Pinnacle osv på Autogeek og les om dem her på forumet eller forumet på detailersclub.no.

Have fun!

- '11 Lexus CT 200h
- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]
- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]
- '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsvarer ikke den høye prisen men derimot det faktum at alle har lik pris;)

Hvorfor Meguair's er så dyrt i Norge kan jeg ikke svare på men en av faktorene er nok at Panvulk MÅ handle via den Europeiske distrubutøren og ikke direkte fra USA(jo flere ledd jo dyrere produkt)

Prisene vil nok gå ned ettervært for å møte kunkuransen fra utland og Norske webshops.

Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig og si en spesifikk sum... kommer sef. litt an på hva du trenger av produkter.

Men skal du ha "top of the line" produkter til å rengjøre hele bilen med polish/Voks/Clay/Shampoo/FoamGun/diverse utstyr, så havner du nok lett på 3-4.000 kr. Da har jeg ikke tatt med poleringsmaskin... noe som er ett must hvis du skal polere for og få bort såkalte swirls.

Hadde jeg vert deg, så ville jeg prøvd Chemical Guys! Har selv kjøpt produkter (som jeg forhåpentlighvis får i posten i dag) for over 3.000 kr. Samt at jeg kjøpte noen produkter for noen uker siden for over 4.000 kr. Det eneste jeg mangler nå, er en poleringsmaskin. Men det trenger jeg egentlig ikke, da jeg har en splitter ny bil uten swirls. Men på sikt så vil dette også bli innkjøpt.

Har prøvd ett par produkter fra Meguiars og ble ikke heeelt fornøyd med resultatet.

Selv så foreslår jeg at du finner de beste produktene fra flere produsenter... Det er som sagt ingen merke som er "best".

Selv så foreslår jeg Pinnacle/Chemical Guys/Menzerna/Zymol/Swisswax/DP/Optimum.

Swisswax er ganske dyrt... så jeg vil anbefale deg og prøve ut noen av de andre. Alle merker jeg har nevnt her er hakket bedre enn Meguiars. Noe av de er også rimeligere.

Men hvis du absolutt har bestemt deg for at du ikke skal ha noe annet enn Meguiars, så bestiller du det på We Are Car Care -- Car Wax, Car Polish, Auto Detailing Supplies, Car Buffers & Car Accessories Store.

De andre produktene jeg har nevnt får du kjøpt her:

Scandic Shine AS TOPP SERVICE! Bor du i Norge så er det 80 Kr. i frakt, og varene har du dagen etter. (kommer sef. litt an på hvor man bor)

Lenke til kommentar
Del på andre sider