Lasse_GT Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Noen som har noe bilde av styla 340/360 så legg d ut her..... jeg begynner med en litt små hora-opp 340... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 hehe,no offence, men nå skjønner jeg hvorfor det heter å style en volvo er som å sminke en gris :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 fy faen....den bilen der var grell!! Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse_GT Skrevet November 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 Originally posted by ehrnst fy faen....den bilen der var grell!! hakke sagt den er "NICE" er bare artig å se slike biler som er styla, få som har gjort det vettu... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Originally posted by pahf hehe,no offence, men nå skjønner jeg hvorfor det heter å style en volvo er som å sminke en gris :) :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Desember 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2003 Er ikke helt ferdig med bilen, men dette har jeg gjort i helga... Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2003 M3 speil på en Volvo ??? Skam. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Originally posted by Lasse_GT Noen som har noe bilde av styla 340/360 så legg d ut her..... jeg begynner med en litt små hora-opp 340... Synes den så bra ut jeg. Men til stylete biler hører det med feita felger. Hvordan går det? Er det skjedd noe mer eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg