Gå til innhold

bygge om midtkonsoll fra 1-din til 2-din (98 passat)

Ranger emnet

kimmen

Anbefalte innlegg

noen som har snøring på hvor man får kjøpt det man trenger for å bytte ut midtkonsollen fra 1-din til 2-din (dobbel størrelse på cd spiller)??, innmat deksel osv. må flytte vifteknapper ned slik at den "lommen" som er nederst over koppholder forsvinner. knappene til sete varmer og resten blir på samme plass. vet hvordan man gjør det og hvordan delene ser ut men hvor i dette landet får man kjøpt dette??? evt pris??. noen som har byttet dette selv??.

skal ha en feit spiller med navigasjon, dvd, 7" touchscreen og hele pakka, men er ikke fan av flip-out spillerne i 1-din størrelse.

dette er da en 98 mod passat 1.8i 20v stv det er snakk om

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som har snøring på hvor man får kjøpt det man trenger for å bytte ut midtkonsollen fra 1-din til 2-din (dobbel størrelse på cd spiller)??, innmat deksel osv. må flytte vifteknapper ned slik at den "lommen" som er nederst over koppholder forsvinner. knappene til sete varmer og resten blir på samme plass. vet hvordan man gjør det og hvordan delene ser ut men hvor i dette landet får man kjøpt dette??? evt pris??. noen som har byttet dette selv??.

skal ha en feit spiller med navigasjon, dvd, 7" touchscreen og hele pakka, men er ikke fan av flip-out spillerne i 1-din størrelse.

Du får tak i dettte på Møller, har hørt om det selv. Men regner med at det koster skjorta. Men jeg fant det på den tyske e-bay siden også, på eBay: Neue und gebrauchte Elektronikartikel, Autos, Kleidung, Sammlerstücke, Sportartikel und mehr – alles zu günstigen Preisen. Er jo verdt en titt, hvis du er god i tysk... hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vert å sett på ebay, men er ikke noe der heller. finner kanskje plast rammne rundt som du og må ha. men må ha selve innmaten også og den finner jeg ikke en plass. men skal høre med Møller jeg vertfall. takker for svar

er det noen andre som vet om noe så bare å skrike ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg fant noe på eBay - New & used electronics, cars, apparel, collectibles, sporting goods & more at low prices men også inne på en annen butikk, lurer på om det var på Autoudstyr og – reservedele – så kører det for dig! - thansen.dk de har mye rart ser du, leter selv etter stereo deler, skulle ha høytalere, og fant på pioneer sine sider ut at pioneer lagde custom fit til passat, så slike blir det på min, drømmen er også en ny spiller, pioneer avic dual din.

http://www.bilforumet.no/faq.php

Maks 5 linjer i signatur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg fant noe på eBay - New & used electronics, cars, apparel, collectibles, sporting goods & more at low prices men også inne på en annen butikk, lurer på om det var på Autoudstyr og – reservedele – så kører det for dig! - thansen.dk de har mye rart ser du, leter selv etter stereo deler, skulle ha høytalere, og fant på pioneer sine sider ut at pioneer lagde custom fit til passat, så slike blir det på min, drømmen er også en ny spiller, pioneer avic dual din.

ja har kikket over alt. til og med vert innom thansen.dk. men må ha innmaten også. som holder spilleren på plass osv, ikke bare ytterste plast dekselet. men takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 years later...