Gå til innhold

Import av nissan skyline

Ranger emnet


nissan-skyline

Anbefalte innlegg

Men er egentlig skyline så rå?????

 

Har lest flere tester av dem og dem imponerer ikke noe selig vis dem ikke er påkostet 1mil..

 

Nyeste max power er en med 1000hk og 402m på 11.xx er jo ikke så bra det..

 

Leste om en fra sverige med 450+ og den gikk på 12,5 trur jeg det va, ikke noe selig i superstage heller.:(

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

endelig noen som jaffal støtte meg litt da..

 

alle mase jo om kor eg sak få tak i pengene ..drit i det da..

 

det eg vil vite er jo som sagt om jeg får skilt på villdyret...

 

og hva det vil koste ...

 

kna du efini forklare meg ka du meien med prøveskilt ..vetka det er da ,men ka vil det si i denne sammenhengen ...at du ikkje kan kjøre mer enn eks: 250 mil i året elle??

 

ka er det som er så spessmed skyline når det gjelder å få skilt på den da..??

 

ka er det som feila norge da...

 

en r-33 trenger jo ikkje og kosta mer ein en 100 kr vet du for ein 94 modell..

 

mne når det komme til nårge koste det plutsligt 400000 kr med ein gong jo..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Efini

Slenger meg på og kaprer tråden litt her jeg..

 

Har selv planer om å kjøpe en Skyline til neste sesong om jeg får solg min nåværnde bil osv..

 

Har tenkt på å bruke 300-330k på en GT-R, men d medfører et problem..

Hva skal en se etter? En R34 eller R33? Liker utseendet på R34 best, men en får jo en rimelig vill R33 for den prisen.. Dillema...

 

Var nede på biltilsynet å forhørte meg litt... Bilen vil bare bli kjørt på prøveskilt, men der ble det sagt at det var begrenset hvor mye en kunne bruke prøveskilt på slike biler.. Noen som vet mer om det?

 

I løpet av 3 måneder kan du låne skilter 10 ganger på samme ch.nr. Det spiller ingen rolle hvem som låner - 10 ggr/3 mnd. Dvs. at du kan kjøre med prøveskilt nesten hver helg.

Jeg har kontakter i Japan og kan levere en svart R34 for 399.000,- ferdig mva i Sarp. Bilen har kjørt 13.000 forsiktige km.

Men - som du selv sier, du får en rimelig vill R33 for 250'.

. . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ee kor dumme er none folk da.

 

hallo oo 402 på m på 11 sek det erjo ok..mne det finns skyliner på over 1300 hk som går fra 0-300 på 13sek da..

 

jeg har alle filmene hjemme da.

 

bevis..

 

++ ien skyline som har ca 900 hk som går fra 0-159 km/t på 8 sek da...vist eg ikkje tar feil..

 

 

+++ein ombygde drag race nissan skyline som går fra -0-181 mils på 9 sek da...er ikkkje det sprekt så vet ikkje eg ass..

 

men det jeg syns gjør skyline speciel er at den ser normal ut med rette former og ikke direkte race type ..og kan brukes til daglig bruk.....

 

er ikkje skyline fin eller rå så vet ikke eg..

 

da jeg var i tokyo japan..var det masse med skyline ,supra osv.. som var vanligt å se på veien da...

 

og det var ofte familie federe som eide de..

 

 

 

men men det er seff .. smak og behag da

 

men ingen ska si at du heller vil ha en hundai acsent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Viking067

Jeg tror ikke forsikringa baseres på hvor mange som er krasjet/stjålet av nevnte type bil.Det baseres mest på hk vs vekt. (min erfaring)

Det er ikke registrert noen skadede/stjålne biler av min type og forsikringselgeren sa bare at de baserte seg på vekt og hk.

 

 

Må bare få komentere den litt.....

sjekka litt priser i dag på forskjellige biler, og joda dem går etter antall uhell o.l også påå biler, men er ikke alltid hester har noe å si, men har du en bil med GT eller lign så ser dem rødt....

 

men dere kan jo alltids sjekke priser på nye Focus RS. dette er jo en HELT ny bil, med turbo og rundt 215 HK... Denne kostet bare 1000, lappen mere enn jeg betaler på min golf TDK med 75 HK, grunnen er vell at bilen er såpass ny og ingen registrerte uhell...

men dem går også etter hvor du står registrert med postnummer i folkeregisteret....

meg og 2 andre kammerater sjekket priser på akk samme bilene med akk de sammme spesifikasjonene, bonus o.l og prisene varierte med litt litt over en tusen lapp på delkasko priser og 2-3 tusen på full kasko priser....

 

tro det eller ei, men så sleipe er dem....

 

mvh

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 2002ti

Det virker som veldig mange babbler om ting de ikke hvet noe om, eller har prøvd.

Vi har nettop tatt inn en 90mod. bmw e30 320is. dette er en "italiensk m3" uten katalysator som bare ble solgt i italia og portogal. Siden loven om katalysator kom i 89 så fikk vi ikke registrert bilen i Norge. Bilsakskyndige sa at det bare var å komme seg tilbake til Italia med den. Bmw norge sa det ville komme på nermere 100 000 for å få justert katalysator etter alle kravene, og selv da var det liten kjangs for at bilen kunne godkjennes i Norge. Vi holdt på 6 mnd FULL TID til ingen nytte. Vi la til slutt bilen ut for salg...

MEN tilfeldigvis kom vi over en hederlig mann som sa at han skulle fikse dette. Vi tok kjangsen og kort tid etter var bilen på skilter i Norge UTEN katalysator. Dette tok han tilsammen 5000kr (og to kasser med boost) med registrering og alt.

Vel poenget mitt er at alt går hvis man bare begynner i riktig ende. Jeg mener at det er ingen grunn til å gi opp selv om det sikkert er mye lettere å få registrert en 200sx for eksempel.

Han vi kom i kontakt med driver stort sett med gamle bmwèr, men tar sikkert på seg andre oppdrag (uten at jeg hvet dette 100% sikkert). Hvis du (eller noen andre) skulle trenge hjelp med registrering så send meg en mail, så kan jeg ringe han å høre om han gidder å hjelpe til.

Vel vel, ble litt revet med, men håper det kan være til hjelp.

Mvh

Adrian

 

 

 

HEI HEI :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta deg en tur til biltilsynet og snakk med dem.

 

Ønsker du å spissformulere reglene for bruk av prøveskilter, så er det bedre du gjør det hos Biltilsynet enn på forumet her - da får du kanskje svar som du kan leve med.

 

Er du riktig smart, skaffer du deg et sett årsprøvekjennemerker (sånne som bilforretningene har) - så kan du kjøre så mye du vil med bilen.

 

Snakk med biltilsynet om hvordan du skal kunne søke for å få sånne.

 

 

K.

. . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår