Gå til innhold

Import av nissan skyline

Ranger emnet

nissan-skyline

Anbefalte innlegg

• Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Ascona

Jeg har allerede sjekket saken.. Du kan bare glemme det, de samme kravene stilles på svalbard som på fastlandet.

Trengte dokumentasjon/opplysninger på type bil fra eventuell importør og alle papirer (vognkort etc) på bilen.Viser bil hos sysselmannen, han sjekker nummer på bil mot vognkort/papirer, skriver nytt vognkort (norskt), bestiller skilt og vips så er bilen registrert på Svalbard.Det var svaret jeg fikk av Statens vegvesen og registreringsansvarlig hos sysselmannen.

Nå trengs det bare finansiering.......... :-)

Bilforumet.no
Super Moderator

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by nissan-skyline

ee kor dumme er none folk da.

hallo oo 402 på m på 11 sek det erjo ok..mne det finns skyliner på over 1300 hk som går fra 0-300 på 13sek da..

jeg har alle filmene hjemme da.

bevis..

++ ien skyline som har ca 900 hk som går fra 0-159 km/t på 8 sek da...vist eg ikkje tar feil..

er ikkje skyline fin eller rå så vet ikke eg..

Sa ikke noe om at den ikke er fin, men 900hk og 0-159km/t på 8sek er ikke så jævla bra det..

Jonus sin Audi 90q tar jo 0-170 på under 7sek med ca 800hk, 402m på ca10,5.

Mazdaen min tok 201m på 8,0 med 158km/t etter g-måler.

Men det jeg skal fram til er nok at mange skyline er blitt oppskrytt mye sor det finnes noen ekstreme skyliner som er ombygget for noen mill..

En orginal skyline er ikke så rå som alle skal ha det til med 0-100 på 5,6 er jo ikke noe sinkke heller..;)

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorry min feil jeg har skrevet feil imfo om den fakta opplysningen du gav meg ..

1.0-300 på 13 sek og 1300hk skyline

2.0-181 mph på 9 sek hk? skyline..

3.0-159 mph på 8,9 sek hk?? skyline.

4.0-90 mph på en org..skyline me 270hk er på 4,9=ca 5,5 t 100.

ett effektannlegg på den og filter vil nok gjøre at bilen får ca 350-400 hk..

mne men det var ikke dette eg egentlig ville fram til da jeg la ut denne diskusjonen da...det var kos eg regge ein skyline..

++ seff er jeg enig med dere at det finnes råere biler enn skyline

men til en pris av 100 så er den drit rå da..++ fins seff mange andre drit biler som er mye sprekere da..

er bare litt gira på akuratt den bilen eg da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men tilbake til saken.. en skyline la oss si du får den for ca 100.000.- der nede.. Da blir regnestykket ca slik..

Bilens nettopris: 100 000

+ MVA (24%): 24 000

+ Vrakpant: 1 300

+ Engangsavgift (se tabell under for detaljer) 343 261

- Bruksfradrag (63%): 216 254

= Kostnad: 252 307

Det er en ca pris, men om du får den typegokjent er vel bare og høre med nissan impotøren eller biltilsynet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mr.X

Men tilbake til saken.. en skyline la oss si du får den for ca 100.000.- der nede.. Da blir regnestykket ca slik..

Bilens nettopris: 100 000

+ MVA (24%): 24 000

+ Vrakpant: 1 300

+ Engangsavgift 343 261

- Bruksfradrag (63%): 216 254

= Kostnad: 252 307

Det er en ca pris, men om du får den typegokjent er vel bare og høre med nissan impotøren eller biltilsynet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider