Gå til innhold

Import av nissan skyline

Ranger emnet


nissan-skyline

Anbefalte innlegg

Originally posted by nissan-skyline

sorry min feil jeg har skrevet feil imfo om den fakta opplysningen du gav meg ..

 

1.0-300 på 13 sek og 1300hk skyline

 

2.0-181 mph på 9 sek hk? skyline..

 

3.0-159 mph på 8,9 sek hk?? skyline.

 

4.0-90 mph på en org..skyline me 270hk er på 4,9=ca 5,5 t 100.

ett effektannlegg på den og filter vil nok gjøre at bilen får ca 350-400 hk..

 

mne men det var ikke dette eg egentlig ville fram til da jeg la ut denne diskusjonen da...det var kos eg regge ein skyline..

 

++ seff er jeg enig med dere at det finnes råere biler enn skyline

 

men til en pris av 100 så er den drit rå da..++ fins seff mange andre drit biler som er mye sprekere da..

 

er bare litt gira på akuratt den bilen eg da

 

ikke for å ødelegge denne posten ved være usaklig.

men.

 

1. Bli ferdig med skolen så norsken sitter. Slitsomt å lese noe med så mange feil.

 

2. Utsett planene dine i 8-9 år, minst! Du er 17 år, begynn med en litt billigere og motorsvakere bil.

 

3. Det snakket ditt om at den koster 100 000. I Japan; fullt mulig. Men som folk sier, tviler på at du får den hit for under 300 000, uten at jeg er noen ekspert på biler og import.

-93 Audi 80 2.0E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by nissan-skyline

sorry min feil jeg har skrevet feil imfo om den fakta opplysningen du gav meg ..

 

 

4.0-90 mph på en org..skyline me 270hk er på 4,9=ca 5,5 t 100.

ett effektannlegg på den og filter vil nok gjøre at bilen får ca 350-400 hk..

 

mne men det var ikke dette eg egentlig ville fram til da jeg la ut denne diskusjonen da...det var kos eg regge ein skyline..

 

++ seff er jeg enig med dere at det finnes råere biler enn skyline

 

men til en pris av 100 så er den drit rå da..++ fins seff mange andre drit biler som er mye sprekere da..

 

er bare litt gira på akuratt den bilen eg da

 

 

Hmmm.... Vet da at Skyline er trimmingsvennlig, men 80-130 extra HK av filter & eff.anl. er vel å ta vel hardt i.....

98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

 

vel, jeg vet ihvertfall at det stilles like tekniske krav til biler på svalbard som på fastlandet, som sagt, jeg har sjekket det ut da jeg vurderte nettopp det du vurderer nå..

men nå fikk jeg ikke den jobben jeg ville ha, og den jobben jeg fikk tilbud om var ganske enkelt ikke bra nok.

 

 

Lenge siden du sjekket?

 

Det er ikke krav om f,eks utslipp, typegodkjenning og originalitet(gjelder veteran)

Bilforumet.no
Super Moderator

 

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

 

Så du presterer å tro at en bil med 280hk på 1600-1800kg elns gjør 0-144km/h på 4,9 sek og 0-160km/h på 5,5 sek?

hadde den veid under halvparten hadde jeg vært tilbøyelig til å nesten tro på det.

 

Han bommer nok litt her ja. Kmt er nærmere fakta. Men Mph, glem det.

 

Orignal R32 GT-R klarer ifølge fabrikk 0-100kmt på 4.8sek(dette er sikkert perfekte forhold, så 5.0-5.2sek er sikkert mer sansynlig). Dette med 280hk oh 1480kg.

 

Skyline GT-R har aldri veid så mye som 1.600kg. Tyngste er nok R34 GT-R V-Spec N1 på 1560kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki.norsk språket mitt er dårligt ,vet dere hvorfor?

for jeg gidder rett og slett ikkje å skrive seint og feilfritt når man kan skrive fort å gale,mens folk fårstår.

 

++ det som han ene sa om aks og drit og lort om org skyline!!!

 

har dere gjort om den settningen elle??

 

jeg mente selfølgelig ikke at org.skyline går 150 på 0-5,5 sek da.

 

det var en trimma skyline..jeg vet godt at den går fra 0-60 mph på 4,9 slik jeg har lest og ++ mange steder på nette når du leser om skyline sier de at effektanlegg og filter gjør den til 400hk det er noe ikkje jeg tror på så jeg tippa ca .60-80 hk+270 ikkesant..

er dette feil info så er det for jeg har lest feil fakta på nette !!ok?

 

vil dere si at bilen kommer på ca 100 000kr +ca 300 000 + ka mer ??

typegodkjenning var det det dere sa??

 

husker ikkje heilt ,men det vil si at det kommer på omlag 400 000kr.. det kan jeg leve med vist jeg kjøper den om ca 4 år..

 

men er det ikkje slik at det kan hende at den ikke kommer på veien i det hele tatt da? pga..norske lover og dumme regler ..

 

trur dette innlegge jeg begynte med var en fiasko slik eg fatta det.

 

all ler jo bare ..*:P

 

det er ikkje så lett ser du og ringe toll og bilsakskyndige når du ikkje vet hav du skal spørre om++de har vel ikkje så mye greie de helle på tlf`n så det ender vel opp med at jeg blir direkte sendt til alle slags personer ...og da er det ikke så greit når du ikke har peiling ,men nå vet jeg sån ca.hva jeg skal spørre om så takker for infoen selv om mye er blitt usakligt..

 

takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uansett er 300 000 mye å legge ut for en førstebil... den blir garantert ganske hardt brukt, og jeg ville heller kjøpt en bil med 100-150 hester til første bil, og ventet noen år med skyline...

 

Helt enig... og jeg er og 17...

skulle jeg hatt en firehjulstrekker nå, ville jeg heller kjøpt en urquattro e.l., og heller spart penger til noe råere senere.

En annen ting er at jeg tror nissan skyline er en av verdens mest oppskrytte biler, de dataene jeg så oppi her (og har sett ellers) imponerte ikke så mye...:rolleyes:

 

Skulle jeg ha kjøpt en skyline nå, ville jeg kjøpt en R32 eller R34; en småtrimma R32 overrasker fler enn en R33, fordi den er mindre kjent... skulle jeg hatt en skyline som skulle vare en stund, hadde jeg kjøpt en utrimmet R34, pga ATESSA, som gjør den lettkjørt og rask.

 

Kjøp en 240 turbo eller no, den er billig og bra, og det er massevis av reservedeler å få tak i til den, den har passe med effekt og er trimvennlig.;)

- 92 BMW 318iS

- 86 Sierra iS - "SR5000" -prosjekttråd her 4sale

- 86 Sierra iS - prosjekt?

- 98 323i Coupe banebil

- 83/87 Audi 200 TQA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår