EirikA4 Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 hei igjen , nå lurer jeg på hvordan jag får inn bremsestempelet, slik at jeg får plass til å sette inn nye bremseklosser og skjiver bak;) har prøvd med en klemme ,men virker som om det sitter godt, så lurer på om det er noe jeg må løsne slik at bremsevesken renner tilbake?? håper noen kan/gidder og hjelpe meg her:happyhappy: Siter EirikA4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 Det skal fungere å bare bruke en slik klemme. Men ja, den er hard å dytte tilbake, så må bruke litt kraft. Er i allefall slik jeg har gjort det når jeg har bytta klosser :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poppet Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 Stemplet må skrus samtidig som det presses inn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 Finnes på biltema.. evt rekvisita forretninger.. kan greie det med en tang... Kanskje også lettere hvis en løsner litt på luftenippel mens du skrur det inn.. Men med spes verktøyet går det lett.... Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianh Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 det er bare og løssne på luftingen, da går stemplet rett inn! det er jo ikke noe problem og lufte bremsene etterpå, det forsvinner ikke mye veske heller, så det skal du ikke tenke på Siter Nå: Audi 100 2,6 Quattro 93mod X: Audi 80 2,0 Quattro 93mod X: Honda Civic VTI 93mod X: Audi a4 1,8 turbo quattro 97mod X: Audi 90 2,3 20v quattro 89mod + masse anna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikA4 Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 hehe prøvde faktisk å åpne luftenippel men de ville ikke akkurat rett inn, men skal gjøre et nytt forsøk med å skru de inn, får håpe at det hjelper;) Siter EirikA4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saga25 Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 Kjøp deg denne Biltema Norge Jeg kjøpte den for ikke så lenge siden men har ikke rukket å bruke den enda. Vet fra tidligere at bak så må stempelet skrus inn samtidig som det legges press på det. Hvis du er forsiktig så kan det gå med en vannpumpetank og en tvinge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg