camaro z28 Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 Heisan:chevy Har en camaro z28 86mod. Skal montere kiekert boksen(styrer sentralås?). Har nede panelene/sparkepanelene under dashn men finner ikke ut hvor den skal stå?? Noen som kan hjelpe:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8power Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 Kiekert? Siter 1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt 1968 Oldsmobile 98 Convertible 1968 Buick Skylark 2dht prosjekt 1969 Dodge Charger 440 1978 Chevrolet Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
camaro z28 Skrevet Januar 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 Kiekert? Jepp den heter det(er ivertfall det som står på boksen):happyhappy: Tror:rolleyes: det er styringsboksen til sentralåsen. Er blitt fortalt at den skal stå under dashn en plass, men er ikke sikker da jeg ikke har funnet hverken plugg/kontakten til den eller plass til å skru den fast Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8power Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 Mente disse gamle bilene hadde helt enkel sentralås uten reler eller andre fancye greier. Er det en orginaldel du har eller noe som skal ettermonteres for å få fjernkontroller eller noe slikt? Siter 1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt 1968 Oldsmobile 98 Convertible 1968 Buick Skylark 2dht prosjekt 1969 Dodge Charger 440 1978 Chevrolet Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camarogeddon Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 Har hatt sentrallås på en tidligere slik en, og noe relestyr er det nok orginalt, da låseknappene kun er enkle mikrobrytere. Men heldigvis fungerte dette fint på min bil når jeg hadde den, så hvor selve styringsboksen sitter, det vet jeg ikke. hvis det hjelper noe så har du fulle koblingsskjemaer tilgjengelig her: 1986 F-BODY WIRING jeg får ikke linket direkte til det koblingsskjemaet du trenger PGA tripod sine dustete servere, men se etter "power door locks" i listen. Men som sagt, eksakt plassering er jeg usikker på. er nok i dashen et sted, eneste naturlige stedet å ha det, men hvor kan man jo lure på. veit at endel av ledningene som orginalt går bare mellom dørene går i en kabelkanal montert omtrent rett under frontruta. dvs sånn ca midt i dashen. (ettermonterte el. speil på min, og var noe F å få fram ledninger) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg