HHA Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 Noen her som ser på Chop Shop London? Går på Discovery Channel fredager kl. 22.00. Her kan dere se noen av bilene de har laget.. Image Gallery - Chop Shop: London Garage - Discovery Channel Mye rart, men mye rått også. Ta f.eks BMW Sumo og Tiger Car. Håper dere liker det, hvis dere allerede ikke visste om programmet :happyhappy: *Håper jeg posta i riktig forum, hvis ikke, flytt* Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titti Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 bmw'n hadde noen stilige trekk, men resten av bilene så helt forkastelige ut. Typisk sånn inder-stil.. Bare rot, de jobber så jævli effektivt men har ikke smakssans what so ever. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHA Skrevet Januar 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 hehe er jo forsåvidt enig med deg. Ingen av bilene er perfekte, men utrolig artig arbeidsmetode. Hva synes du om Tiger Car da? :) De andre er jo.. ja. Stygge, men unike. Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 hehe er jo forsåvidt enig med deg. Ingen av bilene er perfekte, men utrolig artig arbeidsmetode. Hva synes du om Tiger Car da? :) De andre er jo.. ja. Stygge, men unike. Tiger car er FÆL. Heslige proporsjoner, og det var vel noe sånt som 6 tommer breie spacere bak på den? Slurv og null smak i mine øyne de der inderbila... Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 Mad_Maxx: Jeg trodde du tullet når du skrev det om spacerne, men nå så jeg det selv. Haha! :) Er det forresten bare jeg som syns bilene er veldig høye? Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 Er jo kun utseende han er ute etter, men han klarer ikke det bestandig. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHA Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 hehe er noen av bilene han har helt sykt med spacere. Tror det var snakk om 15cm på det meste. Tror ikke bilene de lager er så jævla trygge at det gjør noe. Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 Så lenge han får den "looken" han vil ha så bryr han seg ikke. Har sett et par episoder hvor den er i Bangladesh. Da var det ihvertfall bare hans måte å bygge på og om det var sikert eller virket ga han F i. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHA Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 Så lenge han får den "looken" han vil ha så bryr han seg ikke. Har sett et par episoder hvor den er i Bangladesh. Da var det ihvertfall bare hans måte å bygge på og om det var sikert eller virket ga han F i. Ja det stemmer. Det var litt av et verksted de hadde i Bangladesh :p Mener å huske jeg så episoden der de laget en ganske lav rød bil. Wannabe enzo i form :p Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 Genialt program, geniale folk som er med. "Jeg kan bare se på en om gangen" :D Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 hehe smartinger med sans for sikkerhet og finish det her. bygger utstillingsbiler som er for stygge til bare og stille ut. jeg lo godt når bilen de hadde bygget brant opp. metallet han brukte for og bygge på bilen var jo så mykt at en skikkelig regnskur ville jo gitt bilen appelsinhud.... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Såpa88 Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 så en episoden i går, flira mæ skakk av han designern... hehe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHA Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 hehe smartinger med sans for sikkerhet og finish det her. bygger utstillingsbiler som er for stygge til bare og stille ut. jeg lo godt når bilen de hadde bygget brant opp. metallet han brukte for og bygge på bilen var jo så mykt at en skikkelig regnskur ville jo gitt bilen appelsinhud.... BMW Sumo som brant opp etter at de hadde sveisa ferdig så og si alt. hehe Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 Bmw en så ut som var den eneste greie bilden der , utsendemessig , og den Virgin car så grei ut ... Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Januar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 Alt så igrunn halvgjort ut... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg