ØysteinSlåke Skrevet August 9, 2002 Rapporter Share Skrevet August 9, 2002 Nei, det er ikkje lov til å ha dekka utenfor skjermene nei. I Norge er regelen, meiner eg at hjulet skal være innanfor skjermen. altså felg og dekk innenfor. Men biltilsynet gir deg bare mangellapp, så er det bare å eventuelt vise bilen med andre hjul. Blei stoppa ein del ganger med BMW e30 med 9x16" et 10 forran og et0 bak. Snakka med dei og dei sa dei bare kunne gi meg mangellapp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet August 9, 2002 Rapporter Share Skrevet August 9, 2002 Koss faen klare du å kjøra på husnes med den lave bilen? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØysteinSlåke Skrevet August 9, 2002 Rapporter Share Skrevet August 9, 2002 Originally posted by Viking Koss faen klare du å kjøra på husnes med den lave bilen? Hehe... går fint da, er jo visse veia eg ikkje kan kjøra då, men går stort sett bra, må ha med planker når eg skal med fergene då. Når eg får nytt grenrør, kan eg skru bilen enda lavere.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg