hiawata Skrevet November 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Puslet og lakkert noen smådeler idag. Og prøvemontert det modifiserte panseret. Kom plutselig på at det måtte være plass til et tårnstag under panseret. Så luftspalten må lages litt mindre, da panseret ble liggende litt på tårnstaget. Siter Hiawata Prosjekttråd: Golf 2 syncro 1.8Thttp://www.bilforumet.no/prosjektforum/187834-hiawata-s-golf-2-g60-syncro.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 skal du fjerne vindusviskerne eller i hvertfall den ene pga vekten siden det er banebil ? =) Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Er du seriøs? Man skal altså spare 300 gram, men ikke kunne se ut når det regner? Joda, skikkelig triks det på banebil. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 litt vekt her og litt der blir en del =) ( når det er snakk om banebil... ) og jeg sa den ene ? Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hiawata Skrevet November 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 skal du fjerne vindusviskerne eller i hvertfall den ene pga vekten siden det er banebil ? =) Nei Siter Hiawata Prosjekttråd: Golf 2 syncro 1.8Thttp://www.bilforumet.no/prosjektforum/187834-hiawata-s-golf-2-g60-syncro.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 Tok meg friheten til og lese igjennom hele tråden din, Då jeg skjønte på det siste bildene at her var det mye bra arbeid. Kommer sikkert til og bli kjempeflott og funksjonel denne golfen. Holder du til på Oppegård noe rundt der? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hiawata Skrevet November 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 Tok meg friheten til og lese igjennom hele tråden din, Då jeg skjønte på det siste bildene at her var det mye bra arbeid.Kommer sikkert til og bli kjempeflott og funksjonel denne golfen. Holder du til på Oppegård noe rundt der? Takker for gode tilbakemeldinger. Stemmer, jeg har verksted i follo, men bor i oslo. Send en PM hvis du har lyst å komme å se. Siter Hiawata Prosjekttråd: Golf 2 syncro 1.8Thttp://www.bilforumet.no/prosjektforum/187834-hiawata-s-golf-2-g60-syncro.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hiawata Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 Da har jeg endelig fått en skikkelig økt på Låven igjen. Ny vs gammel bakstilling;) Montert: Så har jeg fått montert girmekanismen, ganske fornøyd med resultatet Siter Hiawata Prosjekttråd: Golf 2 syncro 1.8Thttp://www.bilforumet.no/prosjektforum/187834-hiawata-s-golf-2-g60-syncro.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rockfordkongen Skrevet Desember 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2008 hei du har ikke peiling på dele nr evt lengde på dynamo reima som skal brukes når ikke g laderen er der lenger? forresten en bra tråd å lese når man skal bygge turbo selv! på forhånd takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy240 Skrevet Desember 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 Er det noe liv her snart eller? Bare for å si det: Tøffeste golf prosjektet jeg har sett! Lykke til og godt nytt år! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Desember 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 Er det noe liv her snart eller? Bare for å si det: Tøffeste golf prosjektet jeg har sett! Lykke til og godt nytt år! Andreas er på låven hver kveld å jobber han: Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benna93 Skrevet Desember 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 Bra prosjekt =) Egentlig et stort bilmiljø her i Follo. Mange som har garasjer rundt om kring her, og det er bra :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hiawata Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2009 Da er det vel på tide med en liten oppdatering her. Jeg har puslet litt med litt av hvert i det siste. Bakstillinga er nå på plass, men jeg måtte på mekonomen å kjøpe nye skiver, da kalipperen ikke klarte å gape over 239x12, så da ble det 239x10, litt kjipt da jeg hadde så å si nye 239x12 liggende. Har også gjort om DP`en. Jeg har satt på en fleksikobling til. Det er også nødvendig med litt flere endringer på eksosen da den var nær et par steder på den gamle bakstillinga. Så nå venter jeg bare på en ny sending fra amerika for å ferdigstille eksosen. Når den er ferdig blir det å slippe ned bilen på med et panser og ut og kjøre litt. Håper at dette skjer før helgen, for da er håpet å være med på Autopower treffet. Og noen bilder. Slik står bilen nå;) Jeg har også fått sveiset det "nye" panseret, så her har jeg endel plateretting foran meg:( Siter Hiawata Prosjekttråd: Golf 2 syncro 1.8Thttp://www.bilforumet.no/prosjektforum/187834-hiawata-s-golf-2-g60-syncro.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders92 Skrevet Januar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2009 skal du fjerne vindusviskerne eller i hvertfall den ene pga vekten siden det er banebil ? =) Da er det jo mer effektivt om føreren slanker seg da.. :rolleyes: Siter :-) BMW E36 325ic X - Renault 5, 1.1 Rattatoii! X - Opel Omega B, 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hiawata Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2009 Da kom pakken fra USA, så i kveld har jeg fått hjelp av John Arne til å sette sammen eksosanlegget, bare helsveis med tig igjen nå så er det kjøring;) Siter Hiawata Prosjekttråd: Golf 2 syncro 1.8Thttp://www.bilforumet.no/prosjektforum/187834-hiawata-s-golf-2-g60-syncro.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg