hiawata Skrevet Juni 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 Etter å ha vært på våler uten å ha vært på banen:( , fikk jeg litt motivasjon til å komme meg i garasjen igjen. Fikk plukka ut motoren og fant synderen som jeg trodde. Brent oljeslange til turbotilførselen. Downpipen er helt dekket i olje:( Er det noen som har noen bra tips for å få vaska den eller må jeg bite i det sure eplet å bytte eksosbandasjen? Så her er synderen......... Ny stålomspunnet teflonslange er handlet på Tess. Siter Hiawata Prosjekttråd: Golf 2 syncro 1.8Thttp://www.bilforumet.no/prosjektforum/187834-hiawata-s-golf-2-g60-syncro.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hiawata Skrevet Juni 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2008 Da har fått "fremkalt bildene" fra sist og fått montert litt bremser... Ny oljeslange og ny bandasje: oljefyllt bandasje, noen som vil ha billig? Montert bremser i dag, skulle ha fått kjøpt slissa og ventilerte skiver, men det fåt vente. Calliperene er overhalt og det er nye klosser:) En midlertidig montering av Digifanten da jeg har byttet en del chipper i det siste. I dag fikk jeg start på en chip "start konfigurert" for oppsettet mitt. Takk til Frode G:) Og "start montering" av instrumenter... Siter Hiawata Prosjekttråd: Golf 2 syncro 1.8Thttp://www.bilforumet.no/prosjektforum/187834-hiawata-s-golf-2-g60-syncro.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
finntroll Skrevet Juni 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2008 Det her e en tråd e værtfall ska følge med på. Keep up the good work:D Siter Det er bare to typer bilister på veiene: idioter som kjører langsommere enn meg, og de svina som kjører fortere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hiawata Skrevet Juni 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2008 Det her e en tråd e værtfall ska følge med på.Keep up the good work:D Takk, hyggelig å høre at folk følger med. Lekte meg litt med to ratt idag:) før jeg satte på dashen med god hjelp av en kompis. Siter Hiawata Prosjekttråd: Golf 2 syncro 1.8Thttp://www.bilforumet.no/prosjektforum/187834-hiawata-s-golf-2-g60-syncro.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ludrio Skrevet Juni 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2008 Veldig kult :D Siter Sviddgummi.no1999 BMW E46 318i 1999 Nissan 200sx S14a Racing Edition 1983 Golf MK1 Gti Cabriolet 112hk x 1988 VW Golf MK1 GTi Cabriolet x 1991 VW Golf MK1 GTI x 1983 VW Golf MK1 1.6 Cabriolet x 1977 VW Polo MK1 0.9 x 1982 Ford Taunus Bravo x 1991 Nissan 200sx s13 x 1991 Honda Accord 2.0 CB3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MantaX Skrevet Juni 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 Detter er noe jeg liker ja:P hehe Siter '96 Audi A4 1.8 Forspranget ligger i teknikken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
finntroll Skrevet Juni 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 Starte sjåførskole?:P Gode råd til asfaltmatte avskraping? :) Siter Det er bare to typer bilister på veiene: idioter som kjører langsommere enn meg, og de svina som kjører fortere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
finntroll Skrevet Juni 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 Starte sjåførskole?:P Gode råd til asfaltmatte avskraping? :) Siter Det er bare to typer bilister på veiene: idioter som kjører langsommere enn meg, og de svina som kjører fortere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
finntroll Skrevet Juni 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 Oi. Sorry. Pcn e ikkje helt stødi :S Siter Det er bare to typer bilister på veiene: idioter som kjører langsommere enn meg, og de svina som kjører fortere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hiawata Skrevet Juni 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 Starte sjåførskole?:P Gode råd til asfaltmatte avskraping? :) Varmepistol og sparkelskrape. Gå over med tynner eller citrusrens etterpå. Siter Hiawata Prosjekttråd: Golf 2 syncro 1.8Thttp://www.bilforumet.no/prosjektforum/187834-hiawata-s-golf-2-g60-syncro.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Juli 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2008 skjedd noe nytt her ? Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Juli 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2008 skjedd noe nytt her ? Han er på ferie.... Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hiawata Skrevet Juli 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2008 Da er det vel på tide å brette opp arma igjen etter en liten pause. Legger ut noen bilder fra siste innsats. Foreløpig orginale recaro stoler fra Golf G60, må få kjøpt noen race stoler ettervert Rimelig klart motorrom.... Siter Hiawata Prosjekttråd: Golf 2 syncro 1.8Thttp://www.bilforumet.no/prosjektforum/187834-hiawata-s-golf-2-g60-syncro.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hiawata Skrevet August 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2008 I dag her jeg fått prøvd mine TIG kunnskaper og laget Custom eksos. Takk til gode venner for gass og lån av TIG:) Tilpassing... Mere tilpassing: Så å si ferdig. Mangler bare 2 opphengsfester. Et på midten og et helt bakerst Så er jeg spent på om jeg klarer 100db kravet. Jeg modder bakpotta litt slik at jeg kan få festet ståltråd i tilfelle jeg må frem med stålull på treff;) Siter Hiawata Prosjekttråd: Golf 2 syncro 1.8Thttp://www.bilforumet.no/prosjektforum/187834-hiawata-s-golf-2-g60-syncro.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AleksanderR Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 Neeeei! Nå tok lesinga slutt, synd det kun er ni sider - MEN jeg skal ikke klage på noen ting! Utrolig bra prosjekt, du gjør noe veldig få eller ingen har gjort. Pågangsmotet er det ingenting å si på - Stå på!! Dette her blir suverent! Siter VW Passat 1,9TDI 1998. Green! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg