MAZDA GT-R Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 Noen som kjenner til denne bilen eller eieren av den? AutoDB.no - Salgsoppgave Samme bilen som den på bilde står nemlig til salgs på autoscout24, men der har den gått 129000, mulig han bare har lånt bilde derfra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Casper Skrevet Januar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 jeg som selger den, brukte arkivbilde av en annen RS;) Siter SILVIA S15 Drift/lek 02 MITZU EVO 6 TME (x)02 BMW M3 SMG II (x)04 Dodge SRT-10 (x)04 Ford Lightning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAZDA GT-R Skrevet Januar 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 Hør der ja, var det jeg tenkte meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K3nt_ Skrevet Januar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 Selges uten felgene på bildet... Kommer den på en pall da eller? :lol: måtte bare... :P Siter Hilsen K3nt_ Mitsubishi-Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Casper Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Selges uten felgene på bildet... Kommer den på en pall da eller? :lol: måtte bare... :P nei selger den med hjula fra bilen din.. Siter SILVIA S15 Drift/lek 02 MITZU EVO 6 TME (x)02 BMW M3 SMG II (x)04 Dodge SRT-10 (x)04 Ford Lightning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg