Acoustic Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Noen har Diaz - Jessheim musikkvideoen? Send meg en PM. Er veldig interessert i denne musikkvideoen. :cool: -Acoustic- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Si ifra her hvis du finnern da. En tilbakestående fyr fra bygda her som kjører moped året rundt er visstnok med i den. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Originally posted by Walter_Melon Si ifra her hvis du finnern da. En tilbakestående fyr fra bygda her som kjører moped året rundt er visstnok med i den. :D Jeg er også med... :rolleyes: :peace: Si i fra hvis det er noen som finner den da. Jeg vil se om jeg kom med på det endelige resultatet! :D Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 jeg har den :) laster den opp er nok online i natt engang Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 og der hadde jeg lastet den opp Enjoy folks (lagre mål som) mer vids på siden min forresten :P Folk har nevnt Fremmed rase - Råne videon også jeg har den ikke enda, men jobber med det :) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 Folk har nevnt Fremmed rase - Råne videon også jeg har den ikke enda, men jobber med det den går støtt og stadig på ztv :) men ta etter kl 22, da ern vel ikke sensurert? Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 fullt klar over det eek, men jeg har litt liv også, så kan ikke monitore tv'n hele natta :P Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 Originally posted by Pudding fullt klar over det eek, men jeg har litt liv også, så kan ikke monitore tv'n hele natta :P for dårlig må ofre litt for fellesskapet! Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiDefender Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 tips; stikk ned på nærmeste musikksjappe... musikkvideoen finnes nemlig på singlen..:D (da slipper du jo ZTV-logoen også:cool: ) Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 genialt forslag audidefender!! 100% enig at en musikkvideo må ligge på en single cd det er jo hele grunnen til å kjøpe singelen du får jo sangene når du kjøper albumet etterpå!! remixer og video! eller kjøper jeg aldri en cd single :D Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shaniboy Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 vennine av meg er i videoen...hun med rasta fletter blondie..på slutten hehe... Siter nå værende bil: =) -Honda CRX v-tec 91mod -Peugot 206 99mod 1,6xs (NB! til salgs,16"1000migila.falken 205x45,air fitler kit,simons effekt annlegg3",cd/radio/senket 40mm,blå,gi bud ;)bilder kommer) Tidligere biler: - opel kadett solgt til herrene av RDL prosjekt -Nissan Cherry GT Turbo Intercooler -BMW 325 e30 -Opel corsa 1,3 gt sport -BMW 320 e30 http://www.kris.1000lecie.pl/crxpics/Honda%20CRX-1.jpeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Originally posted by shaniboy vennine av meg er i videoen...hun med rasta fletter blondie..på slutten hehe... Hun som virkelig har ghetto-dansen i blodet? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet November 6, 2003 Rapporter Share Skrevet November 6, 2003 Haha! Jeg kom med jeg da. Noe så dårlig. :cool: :rolleyes: Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet November 6, 2003 Rapporter Share Skrevet November 6, 2003 Fortell... Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet November 6, 2003 Rapporter Share Skrevet November 6, 2003 Originally posted by shaniboy vennine av meg er i videoen...hun med rasta fletter blondie..på slutten hehe... Så hu, var kjempe glad for å stå der så hu ble filma.. Fin var hu heller ikke famir: Du som står på den ene rekka dem viser? Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg