Pudding Skrevet November 10, 2003 Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 noen som vet no om den røde evo'n? orginal? Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 Originally posted by sheriff Så hu, var kjempe glad for å stå der så hu ble filma.. Fin var hu heller ikke famir: Du som står på den ene rekka dem viser? Står nedover "stripa" der ja. Er vel med i et kvart sekund eller noe. Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 Originally posted by Pudding noen som vet no om den røde evo'n? orginal? Evoman her på forumet sin så vidt jeg vet. Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speeder Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 Originally posted by famir Evoman her på forumet sin så vidt jeg vet. Nope, er nok ikke det, han kjører en Pajero(?) som er av samme typen som den som var med i nest siste autofil proram, og det siste bladet;) Kjørte vel tidligere en evo4? type hvit... Den røde holdt i allefall til i eidsvoll for en stund tilbake, da filmen ble laget. Men kan ikke si jeg har sett den på en stund nå... Den var orginal så vidt jeg vet Siter - 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane - 2015 Passat 2,0l 150hk TDI - 2015 Zoe R210 - 1998 Corolla 1.3x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 Originally posted by Speeder Nope, er nok ikke det, han kjører en Pajero(?) som er av samme typen som den som var med i nest siste autofil proram, og det siste bladet;) Kjørte vel tidligere en evo4? type hvit... Den røde holdt i allefall til i eidsvoll for en stund tilbake, da filmen ble laget. Men kan ikke si jeg har sett den på en stund nå... Den var orginal så vidt jeg vet Da er det jeg som surrer (som vanlig). Når du nevner det så er det en stund siden den røde raste rundt ja. Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg