Gå til innhold

Noen som har sonet på Ilseng her?

Ranger emnet

Laaars

Anbefalte innlegg

Når du har fortalt A.. Så må du fortelle B. Hvor fort i hvilken sone?

Kjipt å høre at du må i fengsel men sånn er det. Blir sikkert 30 spennende, MEN kjipe dager. Lykke til.

Du skulle blitt satt i Ullersmo fengsel så hadde du fått spilt Ps2 på 14" TV og spilt bordtennis. hehe Men er "desverre" bare de mest kriminelle i norge som soner der. Narkosmugling, drap o.l.

Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehehe.... Mannefi***... veldig bra sagt!! :)

Men fra spøk til revolver:

En nær venn av meg satt på ilseng i nesten 1 år.

Ikke noe skummelt i det hele tatt. Du blir satt sammens med vinningsforbrytere.

Du blir ikke satt i samme selle som en drapsmann liksom...

De tverste blir vel det og faktisk ikke få muligheten til å gjøre som du vil.

Mister du såpa så gjør det ingenting. Jeg tipper du har dusj på rommet også..

Kos deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært der, var jaggu ganske fint syns nå jeg. Satt der sommeren for to år siden, satt 18 dager. Hvis du er litt heldig så blir du satt til å vaske administrasjonen og sånn, er helt super tjeneste, jeg blei mektig brun i løpet av min soning. Veldig mye trivelige folk der, bare vanlige folk som har gjort noe litt dumt i fylla som regel. Ikke noe å grue seg til vil jeg ihvertfall si. Prøv å få smugla med deg noen ekstra 20-kroninger forresten, kan bli stusselig med røyk og sånn hvis du skal sitte en stund.

Lykke til, god soning!

Bilen min er fin som faen, spinner på første og spinner på annen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du først skal sitte i fengsel så er det god grunn til å slutte å røyke synes nå jeg :p Dropp røyken og bruk penga på bil istede. Bare tenk hvor mye penger som går opp i lufta pga røyk ><

Du får skrive en liten rapport om hvordan oppholdet ditt var når du kommer ut igjen. Enten her eller på "det andre forumet som du vet".

Igjen, lykke til. :)

Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt der i 45 dager,men det er over 9 år sia,så jeg vet ikke om det har skjedd store forandringer siden jeg var der.

Var på kjøkkenet,så jeg hadde ingenting å klage på.

Gjerdet er en meter høyt,så det er akkurat som å være i militæret bortsett fra at en ikke kan gå noe sted etter endt "tjeneste".

Så alt i alt er det et bra sted,og de som sitter der er enten dømt for fyll,fortkjøring eller kommafeil av diverse varianter (les forsikringsvindel,"feil" i regnskap osv...

Og bare så det er sagt,jeg satt for fortkjøring,ikke fyll eller kommafeil!

better to be first in hell than second to heaven

Volvo 242 turbo-82

Volvo 245 turbo-93

Volvo 945 turbo-98

Team Losi LST2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har aldri sona der men bor på ilseng ;) ( i enden av strekka der mange mister lappen hvert år ;) du vet hva jeg mener når du skal dit ;) lykke til og det er sikkert ikke så færlt som folk skal ha det til ;)

Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine express
Honda del sol 1993 mod
Toyota corolla e10
Toyota corolla ae92 2dørs cupe
Subaru Forester 98mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider