HHA Skrevet Januar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 Når du har fortalt A.. Så må du fortelle B. Hvor fort i hvilken sone? Kjipt å høre at du må i fengsel men sånn er det. Blir sikkert 30 spennende, MEN kjipe dager. Lykke til. Du skulle blitt satt i Ullersmo fengsel så hadde du fått spilt Ps2 på 14" TV og spilt bordtennis. hehe Men er "desverre" bare de mest kriminelle i norge som soner der. Narkosmugling, drap o.l. Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Januar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 http://www.bilforumet.no/annet-bilrelatert/173435-mistet-lappen-to-ganger-i-g-r.html Kan vel ha noe med dette å gjøre? Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet Januar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 Hehehehe.... Mannefi***... veldig bra sagt!! :) Men fra spøk til revolver: En nær venn av meg satt på ilseng i nesten 1 år. Ikke noe skummelt i det hele tatt. Du blir satt sammens med vinningsforbrytere. Du blir ikke satt i samme selle som en drapsmann liksom... De tverste blir vel det og faktisk ikke få muligheten til å gjøre som du vil. Mister du såpa så gjør det ingenting. Jeg tipper du har dusj på rommet også.. Kos deg :) Siter www.bjerknez.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet Januar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 Hmm trudde du skulle begynne mer med samfunsstraff ifra 2008 jeg, jeg fikk ivertfall gjort om min ubetinga til samfunsstraff(Som jeg aldri var på :P) takk gud Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LamoX Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 god mat, slappe dager, biljard, bordtennis, kortspill og dart. Helt greit :p kjedelig med opptelling når det er kaldt da men. Siter 95 Mercedes E220 87 Volvo 740 tic 78 Volvo 244 busbil 77 Volvo Festbuss <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-30-Erlend Skrevet Januar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2008 Jeg har vært der, var jaggu ganske fint syns nå jeg. Satt der sommeren for to år siden, satt 18 dager. Hvis du er litt heldig så blir du satt til å vaske administrasjonen og sånn, er helt super tjeneste, jeg blei mektig brun i løpet av min soning. Veldig mye trivelige folk der, bare vanlige folk som har gjort noe litt dumt i fylla som regel. Ikke noe å grue seg til vil jeg ihvertfall si. Prøv å få smugla med deg noen ekstra 20-kroninger forresten, kan bli stusselig med røyk og sånn hvis du skal sitte en stund. Lykke til, god soning! Siter Bilen min er fin som faen, spinner på første og spinner på annen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHA Skrevet Januar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2008 Når du først skal sitte i fengsel så er det god grunn til å slutte å røyke synes nå jeg :p Dropp røyken og bruk penga på bil istede. Bare tenk hvor mye penger som går opp i lufta pga røyk >< Du får skrive en liten rapport om hvordan oppholdet ditt var når du kommer ut igjen. Enten her eller på "det andre forumet som du vet". Igjen, lykke til. :) Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Euro-96 Skrevet Januar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2008 Jeg satt der i 45 dager,men det er over 9 år sia,så jeg vet ikke om det har skjedd store forandringer siden jeg var der. Var på kjøkkenet,så jeg hadde ingenting å klage på. Gjerdet er en meter høyt,så det er akkurat som å være i militæret bortsett fra at en ikke kan gå noe sted etter endt "tjeneste". Så alt i alt er det et bra sted,og de som sitter der er enten dømt for fyll,fortkjøring eller kommafeil av diverse varianter (les forsikringsvindel,"feil" i regnskap osv... Og bare så det er sagt,jeg satt for fortkjøring,ikke fyll eller kommafeil! Siter better to be first in hell than second to heaven Volvo 242 turbo-82 Volvo 245 turbo-93 Volvo 945 turbo-98 Team Losi LST2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|plumbo Skrevet Januar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 har aldri sona der men bor på ilseng ;) ( i enden av strekka der mange mister lappen hvert år ;) du vet hva jeg mener når du skal dit ;) lykke til og det er sikkert ikke så færlt som folk skal ha det til ;) Siter Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine expressHonda del sol 1993 modToyota corolla e10Toyota corolla ae92 2dørs cupeSubaru Forester 98mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Januar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 Du får si hvordan det gikk etterpå da Lars, har nesten ikke hørt fra deg siden før du kjørte for fort heller.. Forresten, fortalt moren din det enda? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Januar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 de har såpedispenser Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg