Gå til innhold

Styling til Golf

Ranger emnet

RES25

Anbefalte innlegg

Heisann. Har nettopp begynt å style bilen min=) Endelig liksom? hehe.. Vel har jo selfølgelig noen spørsmål da, og det kommer nok flere skal dere se (siden jeg ikke har gjort dette før)..

-Panserforlenger med monterte øyelook på, hvordan fester jeg denne til panseret?? Skal den sveises på eller er det fester under som f.eks klips? Hvordan får jeg bort den stripa i midten som skiller forlengeren og panseret? Vil jo at det skal se helt ut liksom.. Dette mp vel evt sveises?

Hvordan gjører dere dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor langt ned i lykta går den da? Iom at panserforlenger allerede går nedover lykta, så kommer øyelokkene i tillegg?

Virker som det blir ganske mørkt dette her :P

For å få bort stripa mellom panseret og panserforlenger MED øyelokk, så du må sveise. Eller du kan bruke gaffa tape, og farge tapen samma farge som bilen din!!

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

poppnagle den fra undersiden av panseret.

Takk for info om akkurat dette:) Da vet jeg såfall at den kan enten sveises eller bruke popnagler. Teip hørtes jo litt sånn i kanten..hehe

Panser forlenger meg øyelook er det dem kaller det i sverige=) Ellers blir vel navnet badlook =) OG det vet dere hva det er.

Skal bli morsomt å se hvordan dette går. Legger ut bilder etterhvert som jeg får startet dette prosjektet. Men det er jo ennå driiit kaldt ute, og garasjen til pappa får jeg ikke bruke helt ennå:) så det blir vel noen uker til ennnå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

detta jeg tenkte også :P hehehhe

hehe=) cool..

Bilen min er mørk lilla, har fått steinsprut og endel striper på bilen fra førge eiern. Så det blir vel nylakking i år, derfor tenkte ej at stylingen skal stå på da så koster dette meg ikkje så masse i tilegg til lakking av hele bilen. Fargen blir orginal=) Men vil ha litt stjernestøv i lakken hehe=)

Herregud hvor eg gleda meg til dette!! det skal bli en namnam bil:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider