pasadena Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 Kjøpte meg en renault 19 16V 1992 modell 3 dørs kombi før helga. Har ønsket meg en sånn siden jeg var 18 og hadde vanlig 19 gts. Syns disse er tøffe. :partyon: Fikk bilen billig da topp pakning er gåen. Når jeg først må opp med moter har jeg lyst å gjøre noe nedi der. Har noen noe forslag. Evt noe nettsider man kan bestille ifra? Alle tips mottas med takk. Fører sete er ganske slitt i trekket. Noen som veit om et sted man kan kjøpe nye trekk evt sete? Regner ikke med at dette er noe som florerer på skroten. Noen som veit hvor mange som ble solgt nye i Norge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pasadena Skrevet April 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Her har det ikke blitt skrivi mye. Har levert toppen til sliping. Får den vel igjen i slutten av uka. Har funnet mye morro til motor, men tror det får bli i neste omgang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pasadena Skrevet September 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 Hadde helt glemt denne tråden. Bilen er blitt satt sammen i orginal stand. Startet på første forsøk etter overhalling. Ikke værst det. Bilen blir beholt i orginal stand da jeg har fått inntrykk av at det ikke er mange av disse igjen i Norge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=xTra=- Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 Har selv en r19, men selfølgelig 1,4.. De er ganske gode å kjøre :P Er sant at det er få av 16ventilerne, har kun sett 1 på finn!! Lurer på hvor bra disse går:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pasadena Skrevet September 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 Har ikke sett mange til salgs jeg heller. Har jo hatt r 19 før og er enig i at det er gode biler å kjøre. Har ikke fått prøvd bilen noe særlig, men det lille jeg har fått kjørt har ikke vært negativt. Har hatt golf 2 gti 16v og den har dårligere drag kan man si.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gotthard Skrevet September 27, 2008 Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 har en 1,8 automat og er utrolg fornøyd:-) pendler ca 8 mil hvær dag og koser meg... Siter -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- Opel Insignia sport tourer 2009 Kia Soul 2018 Golf 5 1,6L 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oei-k Skrevet Oktober 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Hadde en 93 modell i mange år, angrer på at den ble solgt i 2003. Men slik er det gjerne med biler man selger. God bil med lite feil Siter ------------------ 2003 Laguna 1,9Dci 1978 16 TX 1971 10 1964 Caravelle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fordcapri Skrevet Februar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 har en r19 cab til salgs vis noen er intressert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildsvix Skrevet September 22, 2009 Rapporter Share Skrevet September 22, 2009 Jeg har en 16v og har eid en 16v S fra før. S'en (charmade) tok kveld, så jeg kjøpte den siste jeg fant i trøndelag. Tror ikke det finnes så mange her i norge, har fått høre at det fantes ca 12 for et par år siden. Kanskje 5 - 6 nå? Siter Renault 19 16v - 1991 mod Renault Fuego 2.0 Turbo - 1983 mod Renault Fuego 2.0 (til salgs) 1981 mod Renault 17 - 1973 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanatikker Skrevet September 23, 2009 Rapporter Share Skrevet September 23, 2009 Har kjøpt tilbake den som jeg solgte i 2003, mye jobb, så jeg vet ikke når den kommer på veien, men den ble berget fra høggern. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pasadena Skrevet Oktober 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2009 Her har jeg ikke vært mye gitt. Har bilen enda. Har ikke skilt på den, så den blir ikke brukt mye. Hørte rykter om at det var solgt ca 50 stk totalt nye i Norge. Noen som veit noe om dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg