geiro Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 vurderer å kjøpe dodge viper, noen som har noen erfaringer rundt denne bilen? prisen spiller selvsagt en stor rolle og tror ikke jeg kommer til å legge i over 700 000 tusen med skilter... noen som vet av sider på nettet der amrikanske biler selges, jeg har fulgt med på finn.no det siste halve året, og det har vært noen der.. eller skal man kanskje importere? noen som evt har synspunkter på c6 vs viper? denne bilen har også vært inne på tanken.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyllish Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 ah, hadde bare jeg vært like rik som deg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 Jeg stemmer for C6 z06! Så kanskje jeg får se en i levende live ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geiro Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 Jeg stemmer for C6 z06! Så kanskje jeg får se en i levende live ;) var å tittet på en i går, en venn av min bror importerer vetter... en nesten spiller ny svart cab :) meget flott bil å jeg sov ikke my etter titten :) ellers blir det nå vell litt for dyrt synes jeg, men kanskje en c5.. ellers begynner man vell å få tak i c6 til 1 mill... så jeg får se hva det blir til utover våren, det mest realistiske er en viper eller c5... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg