Gå til innhold

Ettermontere fjernstyrt sentrallås

Ranger emnet

chrofs

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte denne fra TM Tuning:remote locking system, men lurte litt på hvordan jeg skal installere den.... bruksanvisningen hjalp ikke mye... noen som vet hvordan dette skal gjøres??

Jeg slipte også nøkkelen min sånn at jeg fikk den på switchblade nøkkelen, men lurte på om det er startsperre på bilen min.... det er en 1995 Golf...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det står 2-way, så tror ikke det er problemet... men jeg bare lurer på hvordan jeg skal koble den opp....

ang. startsperre,så tror jeg det kom på golf i 1995, men vet ikke når i 1995... hvordan ser nøkkelen din ut?? tror den ser annerledes ut om det er startsperre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har et slikt speedy sett på min golf! 1996 mod.

er bare ett relé man kopler gjennom den orginale styringsboksen til sentrallåsen! :)

ligger i bagasjerommet på bakveggen på høyre side, inni en isopor''boks''... veldig enkelt:)

- 1992 Toyota RotteRolla

- 2005 Husaberg 650

- 2009 Kawasaki Z750

X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line

X 1996 Vw Golf3 Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer som JR sier, hadde også dette på min, men monterte det like ved fremdøren (bytter ikke ut noe, monterer bare et rele på det eksisterende ledningsnettet som har fjernkontrollmottaker), var like greit å montere det der. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

på det lille relét jeg fikk med så var det plugger som passet på kontakten som står på styrings boksen i bilen =)

og viss du ikke har sentrsllås fra før av så er det jo en del mekk ekstra....

må til med universal kit, med motorer og stag :-O

med mindre du kjøper orginalt vw da, men det koster nok skjorta!

- 1992 Toyota RotteRolla

- 2005 Husaberg 650

- 2009 Kawasaki Z750

X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line

X 1996 Vw Golf3 Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider