Reodor F Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 Fra min gode venn (åpenbart) Barrister Ola Coker har jeg fått denne personlige og sterkt rørende e-posten. Bare jeg får summet meg litt så må jeg selvsagt svare på denne og gi han det han ber om. Det vil imidlertid ta noe tid da jeg ikke skjønner en dritt av hva Ola ønsker å formidle :D BARRISTEROLA COKER & CO CHAMBERS(LEGAL PRACTITIONERS & SOLICITOR,CO-OPERATE CONSULTANT)NO 3 ALLEN AVENUE, IKEJALAGOS NIGERIA.ØVERST HEMMELIGHET (BEHOLDER FORTROLIG) FROM THE DESK OF BARRISTER OLA COKER.Hei Kjær, Hvordan er De i dag, sammenkoplet med Deres helse ? Håper all er godt med De. Jeg ber at denne email når De iden best av helse, jeg overrekker min best ønsker til De og Deres familie med velsignelser, godhet og nåder,ikke bekymrer seg på hvordan jeg fått Deres email adresse fått det fra en email markedsføre firma på den internet. I en kort innledning er Barrister Ola Coker (Esq.) Den personlig advokat til sen Ingeniør Steve Moore, en Amerikaner fra Ogden, Uttah, (Utah) USA som arbeidet med mantelutviklingsselskap i Nigeria. På April 21,1999,my klient, hans kone, og deres tre Barn involveredde i en bilulykke langs Shagamu motorvei. All Beboere av kjøretøyet dessverre tapt deres liv. Da da jeg laget adskillige forespørsel til Deres ambassade plassere noe av min klienter forlenget Slektninger,men innsatsen resultert mislykket. Da en fagmann jeg forlenget rapport til USA Ambassade de enda ikke ettersporer noe av min klientslektning, Etter disse adskillige mislykket forsøk, jeg bestemt seg etterspore/contactyou over internet, og basisen av setter seg i forbindelse med De hjelper meg ved få av pengene og eiendomvenstre side bak ved min klient før det blir beslaglagt eller erklært unserviceable ved banken hvor denne kjempestor depositer innlosjerte, spesielt Normal tillitBank Av Nigeria Plc Hvor den dødhatt en konto taksere til ($10.5million OSS Dollar) og jeg Utgitt en legger merke til gi den neste av kin. Eller Har kontoen beslaglagt innenfor den neste ti offisiell arbeidsdager. Da jeg vært mislykket ved plassere av slektningene for over To år nå, derfor jeg søker Deres samtykkeoverrekke De da den neste av kin av den dødd slik at den inntekter av denne konto taksere til ($10.5million OSS Dollar) betalet til De og da De og jeg ved dele av forholdet, jeg foreslår er da følger : 60% for meg og 40% til De. Da en advokat jeg vil revalidate og notarialbekrefter all den nødvendig lovlig dokument som brukttil rygg De opp i denne krav. All jeg krever er Deres ærlighet og maksimum samarbeid muliggjøre oss ser denne handel gjennom.Jeg garanterer at dette utført under en legitim arrangement som beskytter De fra noe brudd av loven. Vet at forandringen av eiendomsrettSertifikat notarialbekrefter på Retten av lov her i Nigeria bære Deres navn og det automatisk lager De bonafide mottaker av den sen Steve Moore. Anmerkning, så snart som De mottar fondet jeg kommer over til Deres land for den tilbørlig andel da jeg angitt over. Gir den under informasjon muliggjøre meg arkiverer i en anvendelse av krav. De er full navn.De er Fastboende adresse.Ringer/faxantall. Og en kort Biografi av Deres selv. Det er viktig la meg vite om De forstår engelskBest Hensyn, OLA COKER. (Esq.)Principal Attorney.OLA COKER &Co Chambers. PÅTRENGENDE ANMODNING (BLIR TILBAKE TIL MEG) FORTROLIG INNHOLD (BARE FOR DERES ØYNE) Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 Se der ja. *tørke tårene*. Dette var synd! Du må gi han all info han trenger, med engang! Kjekt med ekstra lommepenger da? hehehehehehehe:) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 All Beboere av kjøretøyet dessverre tapt deres liv. Nigeriabrev :D Var dyr han advokaten, 60% ;) Du kan jo sende en mail og spørre om du kan kreve hans ærlighet og. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 Slik jeg tror det, så har dem skrevet på engelsk, og så brukt et oversettingsprogram, da blir det bare "litt" rot! Hehe:) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 Denne var særskilt genial synes jeg: og basisen av setter seg i forbindelse med De hjelper meg ved få av pengene og eiendomvenstre side bak ved min klient før det blir beslaglagt eller erklært unserviceable ved banken hvor denne kjempestor depositer innlosjerte Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 eiendomsvenstre side bak ja..... Hadde det vært høyre side bak så ville jeg unngått hele greia, men venstre side høres jo helt grei ut den! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 Venstre side bak høres midt i blinken ut faktisk. Har en liten skade der. Dødhatt derimot er jeg litt mer usikker på: spesielt Normal tillitBank Av Nigeria Plc Hvor den dødhatt en konto taksere til ($10.5million OSS Dollar) og jeg Utgitt en legger merke til gi den neste av kin. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 Synes du skal skrive tilbake. Skriv på norsk, oversett til spansk via babelfish, og så via babelfish igjen til engelsk :) Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 Dette er jo helt klart bare Sheik Ben Reddik Fy Fasan som kødder med deg, se Flåklypa en gang til og hør; "Jaj ikke til spille sjakk med den domme ape" og sammenlign "fått det fra en email markedsføre firma på den internet." Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 Jeg kan garantere at det kom tårer når jeg leste gjennom denne tråden, men de var etterfulgt av kraftige krampetrekninger i hele kroppen, og en karakteristisk "hææhæhæheæheæehæehehohoehi"-lyd. Men du har jo vert heldig, er ikke mange som får 10 mill fra ingenstans. men men, måtte de liv som har gått tapt finne fred. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 Dette er jo helt klart bare Sheik Ben Reddik Fy Fasan som kødder med deg, se Flåklypa en gang til og hør; "Jaj ikke til spille sjakk med den domme ape" og sammenlign "fått det fra en email markedsføre firma på den internet." Hvordan er De i dag, sammenkoplet med Deres helse? Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 Hvordan er De i dag, sammenkoplet med Deres helse? Med ein koplingspedal? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 Dette var ren skrekk å lese. Makan til dårligere tekst har jeg aldri sett! :iconsm :roll: "Da da jeg laget adskillige forespørsel til Deres ambassade plassere noe av min klienter forlenget Slektninger,men innsatsen resultert mislykket." Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 Kunne trengt et kurs i norsk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunwave Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 Hehe, denne var av de bedre:) Lekte meg litt på InterTran, og har et forslag til "svar": Hello afresh, Very first, cheers for am not sending. Alas am i no matter saw good in Norwegian herself rather, saw about we able get this conversation at british savage I become a lot of grateful, was not speeding to say ekstatic. This stayed actual exceedingly deplorable, was not speeding to say tragic peruse about. Alas believing I perhaps that facts, in a tear wet instant at Them, has deceived her in a clerical error or dates back to, but as you certainly am apparent above, this able be made it best. Kondolerer saw exceedingly a lot of, that all inhabitants in auto do be about die stayed actual no matter a good one. Do be about belief God in the sky matched better at, but he has may a deeper, behind laying call to to do as he doing , what know well I. About they bread They saw affable shall transfer to mine account, I counts that I no matter shall sit afresh except come out the winner in this issue? By the way able I be comfortable believe my to aid Them and Their advocate in this saw urgent affair, but I allowes my to ask after a little more than communicating at Their agedown a prior we comes at a definitive accord. They best greetings XXXXX Siter __________________ 2003 Audi A4 Avant (x)1995 Mitsubishi Colt (x)1978 Chevrolet G20 Beauville Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg