Popp Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 Hvordan er De i dag, sammenkoplet med Deres helse? Er all godt med Jeg.. Har De folenget slektninger eller innsatsen resultert mislykket? Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Januar 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 Kom med flere gode forslag til svar. Det beste sender jeg til min venn Ola. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 Hahahaha, den var ny! Så de har begynt å oversette også nå da, det virker jo straks mer overbevisende :P Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-trimmaren Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 Hahahaha, den var ny! Så de har begynt å oversette også nå da, det virker jo straks mer overbevisende :P Haha, minner meg på en mail jeg fikk for en måneds tid siden... Den var skrevet på engelsk, men en norsk "oversettelse" fulgte under.. Sto blant annet noe om en bank i Storbritannia, på Isle of Man. Denne het noe sånn som "Isle of Man Bank of ett-eller-annet." I oversettelsen het denne banken "Øya av Mannen Banken"... Må si jeg ble fristet til å investere litt der ja... Siter Virr virr virr, broom! Rupp rupp rupp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 Omstendighetene tvinger meg til å bumpe denne tråden. Jeg fikk nemlig en velformulert og flott e-post fra Technical Support Team i dag: Kjære online.no Epost konto Bruker, Vi skrev til deg på 30 januar 2009 rådgivning du endre passordet på kontoen din for å hindre uautorisert kontotilgang følgende nettverket instruksjon vi tidligere kommunisert. Alle Mailhub systemer vil gjennomgå regelmessig planlagt vedlikehold. Tilgang til din e-post via Webmail klienten vil være utilgjengelig for noen tid i dette vedlikeholdet. Vi er nå oppgraderer vår database og e-post kontosenteret dvs. hjemmeside visning. Vi skal fjerne gamle [http://www.online.no/] kontoer som ikke lenger er aktiv for å skape mer plass for nye kontoer brukere og også for å håndheve våre spam vakt slik stoppe uønsket e-post i webmail. Vi har også undersøkt et bredt sikkerhet tilsynet å forbedre og styrke vår sikkerhet. For å fortsette å bruke våre tjenester du trenger å oppdatere og re-comfirmed epostkontoen din detaljer som angis nedenfor. For å fylle på kontoen din på nytt comfirmation, må du svare på denne e-posten umiddelbart og oppgir kontoopplysninger som angitt nedenfor. Brukernavn: Passord: Fødselsdato: Fremtidige Passord: Unnlatelse av å gjøre dette vil umiddelbart gi kontoen deaktiveres fra vår database og vil ikke bli avbrutt som viktige meldinger kan også gå tapt på grunn av de fallende å re-comfirmed oss dine kontoopplysninger. Vi beklager det inntrufne at dette vil føre til at du i denne perioden, men stole på at vi er her for å gi deg et bedre og gir mer teknologi som dreier seg om e-post og Internett. Det er også relevant, du understandthat vårt primære bekymring er for våre kunder, og for sikkerheten til sine filer og data. Technical Support Team Svar på denne Uttrykningskjøretøy e-postkontoen: dddd88@8u8.com Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZAbatmaN Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 fy katta for noen løker:P er de lamme i skallen eller? stakkars folk som ikke vet bedre enn at de blir lurt av dette, det er synd. Men det nigeria brevet er bra da:P fint oversatt også, holdt på å dø av latter her:p Edit: måtte bare legge til at jeg fortsatt lever:P Siter 91 volvo 740 81 pontiac Grand Prix[phat square] 72 vw boble[go biln] [x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 Fikk tilbud om å oppbevare omkring $10 000 000 USD for en sersjant John Fitta for en tid tilbake, skal se om jeg finner igjen mailen.... Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonleo Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 Hehe, desverre er det sånn at folk lar seg lure av slikt. Noen som ikke lar seg lure, er folka bak http://www.419eater.com .. Det er MYE fornøyelig lesning der! :D Siter Pass deg! Jeg er en hjernevasket, kunnskapsløs og indoktrinert hasjrøykende miljøhippie med militantsosialistiske tendenser og stor tiltro til fascisme og totalitære styresmakter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rakapparat Skrevet Februar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 Om dere svarer på slike brev, gjør det via en gmail-konto, den kan ikke spores like lett som f.eks. hotmail, online.no, yahoo o.s.v. For de som vil lære mer om "scambaiting", som sporten med å svare på Nigerieabrev, lotterigevinster o.s.v. kalles, gå inn på dene siden: http://www.419eaters.com Les historiene til han som drifter sidene, og gå inn på forumet og følg med på de hyserisk morosome "baitene". Proffe og seriøse folk. Edit: Beklager jonelo, så ikke at du allerede har linket til 419eaters, sorry. Siter Propeller i innsuget er juks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet Februar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 Omstendighetene tvinger meg til å bumpe denne tråden. Jeg fikk nemlig en velformulert og flott e-post fra Technical Support Team i dag: Visste ikke at online.no hadde egen Utrykningskjøretøy e-post jeg :o Men ettersom at de har må jo det der være serriøse saker, tror du må sende med visakort info samt person nr. for å være på den sikre siden :) Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 Det er jammen bra "at vi er her for å gi deg et bedre og gir mer teknologi som dreier seg om e-post og Internett." Hva skulle man gjort uten disse? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZAbatmaN Skrevet Februar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 jeg tror jeg må sende de en mail, sånn at jeg kan få opplæring i hvordan beskytte meg mot id tyveri... tror det er en god ide... Siter 91 volvo 740 81 pontiac Grand Prix[phat square] 72 vw boble[go biln] [x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet Februar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 Kom med flere gode forslag til svar. Det beste sender jeg til min venn Ola. utgi deg for å være advoktaten til reodor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2009 Litt på sida, men jeg fikk også en fin mail idag: What a nice day is today! It is really a nice day, because you are receiving this email. We are here to help thousands of people to receive their Government Grants program and improve their ways of living. Here, finally, is your opportunity - exactly how to apply for Government grants and what to say, step-by-step AND SEE IF YOU QUALIFY FOR A PIECE OF THE MILLIONS AND MILLIONS OF DOLLARS AWARDED EACH YEAR by private and Government grant agencies to thousands of regular people just like you. It doesn't matter if you are a male or a female, rich or poor, married or single, young or old, black or white, employed or unemployed or whatever. To make a long story short, virtually anyone can get their hands on money from the Government. And most of the money is awarded interest-free. So, unlike a bank loan, you won't see interest charges eating away at your obligations. Better yet, there are at least 200 perfectly legal ways to get Uncle Sam to give you money when you need it most, and you'll ONLY pay back the money you receive. Believe it or not, thousands of Americans have now started to realise that the U.S. Government can be their friend. To join our program, send an answer to arato.octavio1188@gmail.com saying that you want to participate, and we will get back to you immediately with our proposal, so you can start in no time. If you think this email is unwanted for you, please excuse us and just don't reply, but you will miss the chance of your life as this offer is a sincere one, risk-free, and particularly you cannot loose anything if you try it! Hurry as the offer is very limited and only the quickest will be the lucky ones! Respect, American Government Money program Ser ut som jeg kan bli millionær jo! Eller vent... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet Februar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2009 Glad for å se at det ikke er bare jeg som får kassa full av slike om dagen.. Bare i går fikk jeg 12 stk, sopte alle i søppelposten uåpnet jeg da.. Men leste igjennom en fra ei dame i Afrika som hadde fått sin rike politikerpappa massakrert, og var selv blitt tatt til fange og plassert i et nonnekloster.. Så var hu så redd for at de som gjorde dette skulle få tilgang til kontoen til pappan der det sto borti en milliard dollar.. Heldigvis for hu så fant hu MEG av alle personer på denne planeten, og hun ønsket så inderlig å låne kontoen min for å få disse pengene trygt ut av landet.. osv osv.. Men hallo da.. Tenk på formueskatten jeg måtte ut med da?? :op: Nei, går man på sånne limpinner er man solgt! Skummelt at dette har tatt seg sånn voldsomt opp i det siste syns jeg.. Er det noen måte for å få stoppet det?? Jeg personlig må bytte epost snart, for det kommer bare fler og fler om dagen. Selv om jeg ikke åpner og leser de engang.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg