Gå til innhold

Henta meg prosjekt, 1983 Golf Diesel.

Ranger emnet

Mr.Mondeo

Anbefalte innlegg

Heisann! Va å fikk meg en "Einser" Diesel her om dagen, bilen er rullet 440.000, men motor er overhalt og knapt rullet 100.000 KM. Går som en kule jetta 1,6TD klarte ikke dra fra den. :)) Bilen er hvit, og ganske ok i karosseriet, litt lakkrust er det på den da den har stått i 3år. Er midtkonsoll med instrumenter i den, grill list, GTI? grill samt refleks plate bak. Er visstnok en Kamei frontfanger som står på den. Planen er først å fremst å få vasket den, så få stoppet lakkrusten. Blir å få lakket over der rusten er til sommeren har ikke oppvarmet garasje så derfor må det vente. se bildene, blir glad for tilbakemeldinger.

http://i270.photobucket.com/albums/jj110/Mondeo4X4/Golf%20MK1/Januar_2008_049.jpg

http://i270.photobucket.com/albums/jj110/Mondeo4X4/Golf%20MK1/Januar_2008_048.jpg

http://i270.photobucket.com/albums/jj110/Mondeo4X4/Golf%20MK1/Januar_2008_047.jpg

http://i270.photobucket.com/albums/jj110/Mondeo4X4/Golf%20MK1/Januar_2008_046.jpg

---------------------------------------------

Mvh. Marius. =)

1998 Volvo V70

1983 VW Golf "Einser" 1,6 D*prosjekt*

+ MASSE tidligere biler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må skaffe meg noen felga til denne, noen som passe en sånn bil, samt at eg må ha ny varmeaparat vifte og tenningslås og dørlåser, e jo forskjellige nøkler til alt!! Mangle vakum til bremsekraft forsterkeren, men vakumklokka sku eg få hos en kompis. :)

Ellers så funke bare blinklys periodisk, men skal ha relè liggende, så da funker dem også. (hvis ikke bryteren er gåen).

Mvh. Marius. =)

1998 Volvo V70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal du gå for kamei styling eller? har et stk kamei scoop liggende om du vil ha... ellers lykke til med prosjektet,ser bra ut...

Har du bildert av scoopet? Pris? Alt e egentlig interessant da eg ikke helt har bestemt meg før ka eg ska gjøre.

Mvh. Marius. =)

1998 Volvo V70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har no vært ute og tatt ut alt i bagasjerommet, og fant INGA rust, skal ut med stoler og dørktrekk i morgen, bilen har tidligere vært ribbet og lydisolert og har dermed håp om at det ser bra ut. Ellers finn eg inga rusthull. Men vi får se etterhvert. :) Bilder kommer etterhvert.

Mvh. Marius. =)

1998 Volvo V70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært ute å studert litt, finn inga alvorlig rust, bare litt overflate rust. Inga rust i bagasjen, skal ha ut seter og dørktrekk i morgen, men alt har vært ute før noen år siden, så har gode håp. =) Bilder kommer etterhvert. =)

Mvh. Marius. =)

1998 Volvo V70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, delte meinginge om det! Alt e tidsriktig, så eg vet ikke heelt om eg e enig me deg der! MEN som skrevet over så vet eg ikke helt enda ka som blir plan fremover, men mest mulig original bil med senk og felger blir det uansett! Lurer litt på ka denne bilen kan være verdt?

Mvh. Marius. =)

1998 Volvo V70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

send meg en pm med nr ditt om du vil se på scoopet..... det stod på caddyen min (gamle race-tech caddyen) å er heilt å fint.. eneste minus er det er i lamborghini orange men du skal vel lakke den uansett... ;) pris er ca porto + litt for bryet :)

men skal du ha det syns eg personli du bør gå for full styling..

eg synest gamle old scool einsera blir litt for kjedli,-so eg hadde gått for full styling men da av kun et merke alt ihop ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider