Ghost. Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 hejsann folkens , her er et lite prosjekt jeg har drevet med, na siden dette ikke her 100% serriøst prosjekt så er det en hel del feil som jeg klar over men , uansett felgen skal lissåm være en 10x 14" stålfelg, med påsveiste spikes og god kant, jeg har hatt en ekte stålfelg som jeg har brukt noen mål av så det skal stemme omtrent med mål bare felgsenteret er mitt eget design =) noe litt mer ( jaja tar gjerne imot kritiske tilbakemeldinger , selv om det er bare min først felg, eller så og si min første bildel i 3D ) det blir 4 x100 hull som kommer til å skjule skruene kanskje 2-3 cm dypt Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonnis Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 Tøff felg! elsker breie stålfelger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 AutoDB.no :P Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 AutoDB.no :P du sikter til hva? eneste likheten er jo spikes.. - Tøft prosjekt detta :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 Ikke for å avspore tråden din eller noe sånt. Men er det lov å ha spikes på felger i norge ? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Januar 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 nei Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Juli 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 her e liten update på disse ^^ Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Juli 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 nice.. ikke så altfor ulik HTN Prinz da men Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Juli 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 faktisk nå som du nevner de så ser jeg litt likhet =) Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 De der hadde gjort seg på Polo'n min! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg