Gå til innhold

Min Audi A4 Stv Turbo 1998 mod

Ranger emnet

200sx4ever

Anbefalte innlegg

Tar 10-15 min maks og ta av, rense og sette på igjen. Enkleste jobben i verden utenom å fylle bensin :P

Før jeg begynner med noe mekking, så spør jeg for å slippe å stå å klø meg i hue. Lokket på luftfilterboksen må av og alt 'rælet' som ligger oppå lokket løsnes for å komme til? Lmm ligger så plassert inni boksen der den kontakten med 4(?) plugger settes inn (fra utsiden)?

Addicted to Ebay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da anbefaler jeg deg å melde deg inn i photobucket.com, upload bildene dine dit. Den biten er ganske steg for steg. Ikke noe hokus pokus så vidt jeg husker.

Når bilder er uploada så legger de seg sånn som du ser på bildet: photobucket.jpg

Da er det bare å klikke i feltet til høyre for der det står IMG Code (under det aktuelle bildet), og du ser det står "copied". Lim inn dette på posten din på bilforumet, lagre og vips du har lagt ut et bilde.

Addicted to Ebay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok det kommer ikke noen bilder har jeg finni ut så dere får fantasere hehe. skjønner ikke en d.r.i.t.t

hvis noen klarer å lære en amøbe dette over dataen kan dere prøve, men merk dere ordet amøbe, så trenger step bay step på norsk som jeg forstår. vet at AA har et 12 steps program kunne trengt noe slikt jeg å.

AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD

X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007

X Passat 130 tdi 2003

X Polo color consept 1.6 (nos)1996

X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Registrer deg på Photobucket.com

2. Logg inn

3. Velg "Bla gjennom.." og finn bildene lokalt på din maskin

4. Trykk OK

<Gjenta hvis flere bilder>

5. Trykk på Upload

6. Bildene lastes nå opp og vil dukke opp i galleriet like under på den siden.

7. Under hvert bilde er det 4 felt, venstreklikk i feltet IMG code. Det vil da stå "Copied" i et lite gult felt.

8. Lag et nytt innlegg hvor du limer inn det som ble kopiert (høyreklikk -> Lim inn, eller CTRL + V).

9. Legg inn innlegget og se bildene dukke opp :)

Håper du skjønte noe mer da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hey skjønte det jo =) takk for all hjelp.

ja som dere sikkert ser her er det ikke gjort så mye foreløpig! har stort sett brukt tiden frem til nå med å fikse på små ting, har byttet tempføler, lmm, overhalt mekanismen i pusseren bak, byttet bærekule og godt over bremser.

er litt opptatt av å få litt hk i bilen før jeg begynner med det kosmetiske. Så det neste blir vel chipp og den ventilen alle parter om her N75j merker at det ikke er den bilen med mest drag fra bunnen av å det må det jo gjøres no med.

X Passat 130 tdi 2003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den er ikke så ille, er en liten rust flekke nederst på sjåfør døra og en liten prikk under bakruta. dette skal tas til sommeren.

med tanke på ant km den har gått å hva jeg har gitt for den er jeg veldig fornøyd. savner rails da hehe, ser litt gubbete ut uten.

X Passat 130 tdi 2003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

da var ny turbo montert. som tidligere nevnt har jeg sliti med ladetrykk som forsvinner osv mye greier.

her om dagen mistet jeg trykke helt! men takke være en god vag venn har jeg nå fått satt inn ny turbo til en billig penge =)

så nå poffer det i ventiler og bilen drar normalt igjen.

er lenge siden jeg har vært aktiv på denne tråden da det ikke har skjedd så mye med bilen grunnet hus kjøp å dame som sperrer litt på penge bruken.

på agendaen nå er å få blitt ferdig med rust pussing å få på litt lakk lurer på grå med litt lilla nyanser, men seff pris er et faktum hehe.

X Passat 130 tdi 2003

Lenke til kommentar
Del på andre sider