Gå til innhold

senkesett til buick

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

fjærene bak er droppspindler.. framme ser di normal ut. men de e senkesett fjærer.

de som står på bak har 5 omdr på fjæren. har ett parr som fulgte med bilen. har 6 omdr og ser lik ut (droppspindler).kan d være senkefjærer eller org..

Hmmm dropspindler bak gitt, det tror jeg du må ta bilde av å laste opp, for nå ble jeg virkelig nyskjerrig, lurere på hvordan dei har klart å lage dropspindler på en bakaksling uten at du får sveiv effekten når du kjører :jackinbox:

Bilforumet.no
Moderator: Lakk og Karosseri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm dropspindler bak gitt, det tror jeg du må ta bilde av å laste opp, for nå ble jeg virkelig nyskjerrig, lurere på hvordan dei har klart å lage dropspindler på en bakaksling uten at du får sveiv effekten når du kjører :jackinbox:

P1090001.jpg

slik ser den fjæren som fulgte med bilen

P1090002.jpg

sånn er det under bilen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mobb lulle sånn bare fordi han ikke vet hva en dropspindle er da :)

Her er bilde av en dropspindle og en standard spindle. Der er det lett å se at spindelen som hjullager/bremseskive/hjul er festet i sitter mye høyere med det resultat at bilen kommer nærmere bakken. En spindel er noe som kun eksisterer i en forstilling på disse bilene og det er mest sannsynlig at han har et senkesett som består av lavere fjærer foran og bak.

Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda jeg vet nøyaktigt hva dropspindler er, klarte bare ikke å dy meg når han begynnte å prate om dropspindler på bakakslingen ;)

Ikke mobb lulle sånn bare fordi han ikke vet hva en dropspindle er da :)

Her er bilde av en dropspindle og en standard spindle. Der er det lett å se at spindelen som hjullager/bremseskive/hjul er festet i sitter mye høyere med det resultat at bilen kommer nærmere bakken. En spindel er noe som kun eksisterer i en forstilling på disse bilene og det er mest sannsynlig at han har et senkesett som består av lavere fjærer foran og bak.

Bilforumet.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samboer kommer fra svorta :) så har gått forbi den noen ganger, måkke la den stå ute i regnet stakkars..

Åh såpass altså hehe, tja har bare garasje til en bil, å der står gromvogna sedu ;)

Men hadde jeg hatt større garasje, så hadde den stått inne ja :)

Bilforumet.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er kun senket fremme. Du kan bytte til std fjærer med demperne som sitter der. Demperne skal vel også være nye.

Bak har den orginale fjærer, du har fått med senkefjærer.

Tips: Skal du bytte motor bytt også til en overhalt og evt preppet girkasse i samme slengen så sparer du deg jobb i fremtiden og.

68' Camaro SS, 10' Audi A4, 97' BMW 520 iAT **4 SALE**

x92' Volvo 960, 79' Buick Park Avenue, 89' Camaro RS, 75' Corvette, 88' 240, 83' Chev Van, 70' Chevelle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er kun senket fremme. Du kan bytte til std fjærer med demperne som sitter der. Demperne skal vel også være nye.

Bak har den orginale fjærer' date=' du har fått med senkefjærer.

Tips: Skal du bytte motor bytt også til en overhalt og evt preppet girkasse i samme slengen så sparer du deg jobb i fremtiden og.[/quote']

okei..:)

har vert å hentet meg en nyoverhalt 350 chevy motor, ..bare toppene som må gåes over. borret 030, høykomp stempel, 90gr kam. + litt til, 250 ++ hk

kassen kan no ikke ha vert utsatt for sælige store påkjenninger med en motor på 125 hk. synes den fungerer veldig fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider