Chill Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 Så Harman Kardon forsterkere i dag, noen som har erfaringer eller hørt noe om dem? Fikk litt lyst til å prøve en når jeg så den, dem er jo geie på hjemmekino forsterkere. Siter Nå:Bmw E46 (x)Sabb 9-3 (x)Audi A4 (x)Mercedes 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 hvis det er av samme kvalitet som hjemmekino forsterkerne så er det jo bare løp og kjøp!:) Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 Harman/Kardon har såvidt meg bekjent ikke produsert bilstereoforsterkere siden TC300 og TC600. Strømsterke saker. Det eneste Harman/Kardon produserer til bil nå for tiden er Drive+Play. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RS1 Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 Harman/Kardon har såvidt meg bekjent ikke produsert bilstereoforsterkere siden TC300 og TC600. Strømsterke saker. Det eneste Harman/Kardon produserer til bil nå for tiden er Drive+Play. Se her: AutoHiFI AutoHiFI AutoHiFI Siter - VW Touran 2.0 TDI `06 -Peugeot 407 SW `06 X-VW Polo OA `01 X-Passat 2,5TDI V6 4M `01 X-Audi A4 1,8 avant `96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 Oi, de var jeg slett ikke klar over! Så feil kan man ta :) Ser ut til at de er priset rett over JBLs GTO-serie. Utseendet var i hvert fall helt ok... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Januar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 jeg trodde det samme som deg epifant, men disse har så jo ok selv om "vanlige" tråd emitter motstander(de hvite "klossene" som sees i dem) er ikke akk "imponerende"... Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chill Skrevet Januar 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 Se her:AutoHiFI AutoHiFI AutoHiFI Takk, glemte linkene:P Regner med det er ganske nytt, så regner med at det ikke er noen som har prøvd dem, men tar en prat med autohifi etterpå, han kommer nedom så kan jo gi en liten tilbakemelding.:) Siter Nå:Bmw E46 (x)Sabb 9-3 (x)Audi A4 (x)Mercedes 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chill Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Fikk vite at dem ikke trøkka like godt som de gamle, men hadde lagt mere i å få en fin lyd.. så blir ikke noe værsting forsterker til db drag enda, men skulle komme ett par serier til, så kan komme noe da... Siter Nå:Bmw E46 (x)Sabb 9-3 (x)Audi A4 (x)Mercedes 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrulsR Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Harman/Kardon er helt sjef på lyd. Jeg for min del putter de i samme bås som mye av Pioneers topputstyr, samt B&O og delvis Bose. Er vel Harman/Kardon som er hovedleverandør av lydanlegg til BMW, Mercedes og Saab hvis jeg ikke tar helt feil, og de har absolutt greie på bilstereo. Jeg for min del ville mye heller gått for et skikkelig Harman/Kardonanlegg enn MYE annet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg