millhouse Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 ... Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 hey, duden! :D Grattis, med GTti`n!! kultbilen av alle kultbiler! birthday ..nesten 8 år alene med GTti i Norge/Sverige er laaaaaang tid...jeg er stappmett! :D ..en ny epoke begynner... Kewlt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 hæ..? Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Januar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Hmmm..Dette var jaggu en gammel tråd hatsu har gravd frem:D Men det som er er at jeg har import en Daihatsu Charade GTti til til Norge. Da er det altså 2 stk biler av denne typen inorge. Kultbil over alle kult biler:D :D Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 (har pause på jobben) Jeg må si at du har fått tak i et BRA utgangs punkt! :D Grattis igjen ! birthday dette kan bli artig, assa! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Rått eksosanlegg:D Det kan du i grunn beholde synes jeg ;) Siter [0]Bmw 320i -89 [X]Toyota Corolla -86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Utrolig stygg da.. Går sikkert greit:D Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 :D :D :D ...hvordan den går kan du jo alltids finne ut.... ;) som sagt, dette er en kultbil... resten holder vi for oss selv.;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Januar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Alltids en koselig kommentar og få på Bullshit Forumet :) Ja eksosen skal beholdes,den alene var grunnen for at jeg kjøpte bilen. Jeg sier heller aldri nei til en dans jeg :D Men men,Gøy er det uansett Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Tøff bil!!! Kult at noen tør å kjøpe noe annet enn en lurvete golf 2 med rs fanger....(Nå tråkka jeg på mange tær!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Originally posted by viper Utrolig stygg da.. Går sikkert greit:D Og du tror MøkkaBil 190 er et designmessig høydepunkt? den er bare marginalt penere en hatsu'n,og treigere,... Og tenk hvor mye du har betalt for å bli frakjørt av den lille svarte erten... Hehe... må le litt. Har En HiJet stående, som jeg lurer på å sette en slik turbosnurre i.. :D den får hatsu'n din til å se pen ut! Syns personlig det er en Kul bil, jeg!:D Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 nå gjør vel GTti'en 0-60 mph ( 0 - 96 km/h ) på 7,7 sek og 190E 2,5 gjør 0-100 på 7,5 sek, så det er vel ikke snakk om grsing akkurat om charaden skulle klart å kjøre fra. Og når de gjelder litt høyere farter så har vel ikke charaden så mye den skal ha sagt. dette er selvfølgelig så lenge de er orginale. Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Originally posted by Swidish nå gjør vel GTti'en 0-60 mph ( 0 - 96 km/h ) på 7,7 sek og 190E 2,5 gjør 0-100 på 7,5 sek, så det er vel ikke snakk om grsing akkurat om charaden skulle klart å kjøre fra. Og når de gjelder litt høyere farter så har vel ikke charaden så mye den skal ha sagt. dette er selvfølgelig så lenge de er orginale. Veeel.. en 2,5 16 Holder ikke Corolla gt (AE82 fremhjulstrekk) i aksen... og den skryter toyota på seg klarer 0-100 på 9,2 .... Seriøst... den er ikke så rask! evo2 går bra, men ikke 2,5 16. De har pent skinninteriør, det skal de ha. og fin pedalplasering, og pent tre i dashen.. Men de er ikke raske... (nå tror jeg noen kanskje blir sinna på meg...:eek: ) Jeg ville fremdeles satt penga på charaden... ihvertfall når det begyner å svinge. Ikke ta det som jeg har noe i mot mercedesen... men... den er ikke overlegen... (som en del mercedeseiere tror) Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Originally posted by Skidracer Veeel.. en 2,5 16 Holder ikke Corolla gt (AE82 fremhjulstrekk) i aksen... og den skryter toyota på seg klarer 0-100 på 9,2 .... Seriøst... den er ikke så rask! evo2 går bra, men ikke 2,5 16. De har pent skinninteriør, det skal de ha. og fin pedalplasering, og pent tre i dashen.. Men de er ikke raske... (nå tror jeg noen kanskje blir sinna på meg...:eek: ) Jeg ville fremdeles satt penga på charaden... ihvertfall når det begyner å svinge. Ikke ta det som jeg har noe i mot mercedesen... men... den er ikke overlegen... (som en del mercedeseiere tror) Bare drar fram talla som er gitt av fabrikken, har ikke kjørt noen av bilene og har ikke det minste ønske om å gjøre det heller. Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Februar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Jeg drar alle assa.Går som faen denna bilen min :rolleyes: Var ikke dette som var meningen med denne posten,ville bare dele med meg mitt nye bilkjøp.Mercedes,bmw,daihatsu,alle har de sine gode sider. Men takk for hygglige meldinger. Kommer en bedre tread senere ang modifikasjoner av bilen:) Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg