Gå til innhold

Men neste år.... Da

Ranger emnet

millhouse

Anbefalte innlegg

• 1 year later...
Originally posted by viper

Utrolig stygg da.. Går sikkert greit:D

Og du tror MøkkaBil 190 er et designmessig høydepunkt? den er bare marginalt penere en hatsu'n,og treigere,... Og tenk hvor mye du har betalt for å bli frakjørt av den lille svarte erten... Hehe... må le litt.

Har En HiJet stående, som jeg lurer på å sette en slik turbosnurre i.. :D den får hatsu'n din til å se pen ut!

Syns personlig det er en Kul bil, jeg!:D

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå gjør vel GTti'en 0-60 mph ( 0 - 96 km/h ) på 7,7 sek og 190E 2,5 gjør 0-100 på 7,5 sek, så det er vel ikke snakk om grsing akkurat om charaden skulle klart å kjøre fra. Og når de gjelder litt høyere farter så har vel ikke charaden så mye den skal ha sagt. dette er selvfølgelig så lenge de er orginale.

PUSS!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Swidish

nå gjør vel GTti'en 0-60 mph ( 0 - 96 km/h ) på 7,7 sek og 190E 2,5 gjør 0-100 på 7,5 sek, så det er vel ikke snakk om grsing akkurat om charaden skulle klart å kjøre fra. Og når de gjelder litt høyere farter så har vel ikke charaden så mye den skal ha sagt. dette er selvfølgelig så lenge de er orginale.

Veeel.. en 2,5 16 Holder ikke Corolla gt (AE82 fremhjulstrekk) i aksen... og den skryter toyota på seg klarer 0-100 på 9,2 ....

Seriøst... den er ikke så rask! evo2 går bra, men ikke 2,5 16. De har pent skinninteriør, det skal de ha. og fin pedalplasering, og pent tre i dashen.. Men de er ikke raske... (nå tror jeg noen kanskje blir sinna på meg...:eek: )

Jeg ville fremdeles satt penga på charaden... ihvertfall når det begyner å svinge.

Ikke ta det som jeg har noe i mot mercedesen... men... den er ikke overlegen... (som en del mercedeseiere tror)

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Skidracer

Veeel.. en 2,5 16 Holder ikke Corolla gt (AE82 fremhjulstrekk) i aksen... og den skryter toyota på seg klarer 0-100 på 9,2 ....

Seriøst... den er ikke så rask! evo2 går bra, men ikke 2,5 16. De har pent skinninteriør, det skal de ha. og fin pedalplasering, og pent tre i dashen.. Men de er ikke raske... (nå tror jeg noen kanskje blir sinna på meg...:eek: )

Jeg ville fremdeles satt penga på charaden... ihvertfall når det begyner å svinge.

Ikke ta det som jeg har noe i mot mercedesen... men... den er ikke overlegen... (som en del mercedeseiere tror)

Bare drar fram talla som er gitt av fabrikken, har ikke kjørt noen av bilene og har ikke det minste ønske om å gjøre det heller.

PUSS!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drar alle assa.Går som faen denna bilen min :rolleyes:

Var ikke dette som var meningen med denne posten,ville bare dele med meg mitt nye bilkjøp.Mercedes,bmw,daihatsu,alle har de sine gode sider.

Men takk for hygglige meldinger.

Kommer en bedre tread senere ang modifikasjoner av bilen:)

GTti

244Rat 1975

FUNKSJON FØR FORM

Daihatsu Modifiers Scandinavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider