hatsu Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Originally posted by millhouse Jeg drar alle assa.Går som faen denna bilen min :rolleyes: Var ikke dette som var meningen med denne posten,ville bare dele med meg mitt nye bilkjøp.Mercedes,bmw,daihatsu,alle har de sine gode sider. Men takk for hygglige meldinger. Kommer en bedre tread senere ang modifikasjoner av bilen:) Vi gleder oss meget til denne thread`n her på bul l shit-forumet! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Februar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Det tipper jeg du gjør :D Selg meg de skjørta til billig penge du,så snakker vi prosjekt start her ja .hehe Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Originally posted by millhouse Jeg drar alle assa.Går som faen denna bilen min :rolleyes: Var ikke dette som var meningen med denne posten,ville bare dele med meg mitt nye bilkjøp.Mercedes,bmw,daihatsu,alle har de sine gode sider. Men takk for hygglige meldinger. Kommer en bedre tread senere ang modifikasjoner av bilen:) Fett! Vi venter i spenning!! Og jeg lover å ikke fylle den neste tråden med tyskerhets.....spamspam Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg