Gå til innhold

Varme i setet er borte.

Ranger emnet

smartman

Anbefalte innlegg

Gjelder 2000mod highline. skinn/alcantara seter.

der er straum inn til bryter, men ikkje ut av bryter (den i dashbordet)

målte på passasjerside der er det straum inn og ut. Byttet så bryteren over til førerside. fortsatt straum inn, men ikkje ut. bytter tilbake og der er straum ut.

jævlig merkelig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

smartman skrev:
Gjelder 2000mod highline. skinn/alcantara seter.

der er straum inn til bryter, men ikkje ut av bryter (den i dashbordet)

målte på passasjerside der er det straum inn og ut. Byttet så bryteren over til førerside. fortsatt straum inn, men ikkje ut. bytter tilbake og der er straum ut.

jævlig merkelig!!!

Har samme problemet selv. Det er termostaten i varmeelementene som har gått sa de på Møller, så derfor får du ikke strøm ut igjen... Det koster mange tusen å bestille nye elemtenter så det ble ganske uaktuelt for min del. Men jeg tok lagde en lask mellom inn og utgangen bak regulatoren og satt en egen bryter på denne igjen, så nå har jeg ihvertfall varme men da står den på full guffe med en gang jeg slår på bryteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan også være knekk i varme elemente, hvis varmetråden knekker blir det brudd, har byttet noen slike opp gjennom tidene men ikke i skinn seter.

kjører du med noe i baklomma eller har stått med et kne i sete hvis du har holdt på med noe i bilen kan dette gjøre så trådene ryker.

AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD

X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007

X Passat 130 tdi 2003

X Polo color consept 1.6 (nos)1996

X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

200sx4ever skrev:
kan også være knekk i varme elemente, hvis varmetråden knekker blir det brudd, har byttet noen slike opp gjennom tidene men ikke i skinn seter.

kjører du med noe i baklomma eller har stått med et kne i sete hvis du har holdt på med noe i bilen kan dette gjøre så trådene ryker.

Det er sant, nå glemte jeg å nevne at jeg hadde målt at det ene elemtnet var helt mens det andre hadde ryki..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

optus skrev:
Jeg mangler og varme i førersetet. Mangeler du varme i venstre speil og? Kan kanskje ha en sammenheng.

har vært noen passater med brudd i ledningene i mellom døra og a stolpen, kan være værdt å ta opp plast strømpa å kikke.

AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD

X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007

X Passat 130 tdi 2003

X Polo color consept 1.6 (nos)1996

X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...