Gå til innhold

Soting

Ranger emnet

Helene B

Anbefalte innlegg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by momo

Det er vel lov med en stripe på ca 14 - 16 cm.

Det var i hvertfall svaret jeg fikk når jeg spurte dem som driver med sånt.. (bildekorfirma)

så mye er aldeles ikke lov!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jostein

så mye er aldeles ikke lov!

så mye... se hvor mye 16 cm er da. ganske tynt.

men kan jo selfølgellig hende han som jobber med det hver dag ikke vet da :rolleyes:

Kanskje han har sniffa for mye rutelim.

jeg kjører med sotstripe men den er gjennomsiktig da, det har kanskje en del å si det å.

Men det er vel med sotstripe som med alt annet uoriginalt utstyr til bil.. et rent sjansespill :rolleyes:

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"soting er ikke lov forann b-stolpe,soting i de resterende ruter skal kunne slippe igjennom blå lys fra utrykkningskjøretøy.kan males igjen for den saks skyld bare du ser blålysene. Toppstripe er ikke lov,(streamer). stor variasjon hva trafikkstasjonen tolererer,noen sier det er greit å ha stripe ned til den original tona kanten på vinduet(de som har),dette vet jeg da jeg har vært på kurs på biltilsynet. da fortalte han blandt anet om en som de fratokk førerkort pga toppstripe som var laangt nede på ruta.

det jeg refererer til her står i kjøretøyforskriftene.!

Quattro driftsquad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde en gjennomsiktig banner som det sto

http://www.dollarasen.com i , men hviitebokstaver!

bokstavene var kanskje på 10 cm

den måtte jeg på bort på eu godkjenning!

han sa også at bilen hadde dårlig dempere og , tingen var jo da at demperen var bytta for en månde siden , alle 4!

fy faen for et rasshøl sier bare jeg!

Mvh

Reinert Andersen

Honda Civic 1,4 IS HB

Mod :1997

HK : 90

www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by turbokano

"soting er ikke lov forann b-stolpe,soting i de resterende ruter skal kunne slippe igjennom blå lys fra utrykkningskjøretøy.kan males igjen for den saks skyld bare du ser blålysene. Toppstripe er ikke lov,(streamer). stor variasjon hva trafikkstasjonen tolererer,noen sier det er greit å ha stripe ned til den original tona kanten på vinduet(de som har),dette vet jeg da jeg har vært på kurs på biltilsynet. da fortalte han blandt anet om en som de fratokk førerkort pga toppstripe som var laangt nede på ruta.

det jeg refererer til her står i kjøretøyforskriftene.!

EOD.

Mange tråder om ting her fra før... Søk litt og dere finner... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider