OndSofa Skrevet Juni 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2008 du vet at det ikke er lov å ha berusede personer i bilen? Hvis de kommer tidlig på dagen, kan de jo sjenke han etter han har tatt noen runder;) Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen_mg Skrevet Juni 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2008 jepp offcourse. ville bare gjøre han oppmerksom på det Siter http://www.volvo-racing.i2.no Volvo 242 Turbo Volvo 242 Turbo banebil 1984 Volvo 244 Arbeidsbil/Reservebil 1987 BMW 320d touring E46 2001(Familiebilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saabaero Skrevet Juni 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2008 Ser dårlig ut for den prøveturen din om jeg tar rett? Spotta bilen din i en annen tilstand enn hva jeg var vandt til da onkelen min eide denne! :omfg 3 S2000 som er krasjet i Meløy. Kun en igjen nå! Blir nok spiker denne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemap Skrevet Juni 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2008 du vet at det ikke er lov å ha berusede personer i bilen? Joda . . . vet det. Tenkte vi skulle ha det gøy oppe på ACR og så tar vi festen på kvelden :???: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielj Skrevet Juni 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2008 3 S2000 som er krasjet i Meløy. Kun en igjen nå!Blir nok spiker denne! Trist! den var jo så utrolig pen (før).. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miikael Skrevet Juni 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2008 Er det noen som kunne tenkt seg til å la dama mi sitte på noen runder på banen( og kanskje meg? ) Det er noe hun alltid har drømt om, og tenkte jeg skulle prøve å få til noe for henne, uten at hun vet det.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plah Skrevet Juni 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2008 Er det noen som kunne tenkt seg til å la dama mi sitte på noen runder på banen( og kanskje meg? ) Det er noe hun alltid har drømt om, og tenkte jeg skulle prøve å få til noe for henne, uten at hun vet det.. :) Er hun bra? høhø.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Juni 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2008 Har også ei dame som vil sitte på noen som har litt motor.. :p Kjenner ikke så mange som har "nok" under hooden til å få det til å se kult ut, så om noen vil la henne sitte på, send pm.. :p Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Juni 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2008 Er det noen som kunne tenkt seg til å la dama mi sitte på noen runder på banen( og kanskje meg? ) Det er noe hun alltid har drømt om, og tenkte jeg skulle prøve å få til noe for henne, uten at hun vet det.. :) Vet ikke hvor mye power som kreves her jeg, men har en A4 med litt ekstra dytt.. Langt i fra noe ekstrembil ;) Den er dog ikke banekjørt før, så blir en jomfruhelg/testhelg på en måte. Virker dog som om det ikke er noe kjempeproblem å få lurt seg til en liten tur om man er litt tålmodig. Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Latinokongen Skrevet Juni 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 Er vel nok av folk som lar folk sitte på. Selv kan jeg ikke huske og ha kjørt en eneste runde aleina. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esmyr Skrevet Juni 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 3 S2000 som er krasjet i Meløy. Kun en igjen nå!Blir nok spiker denne! Så alex sin kom så fort på nett..hehe Siter ___________________________________________ Prosjekte mitt:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=157839 Prosjekt 2: http://www.bilforumet.no/golf-ii/168642-golf-2-1-6c-84-mod-totalt-forvandlet-arbeidsbil-blir-jentebil-nye-bilder-7-sep.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemap Skrevet Juni 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 Hei :driving Noen som kunne tenke seg å hjelpe oss ?Vi skal arrangere et utdrikkninslag for vår autofile kompis :race Plan er å kidnappe han på jobb for å dra på sommertreffet den 13.juni. Hadde vært dritfett hvis noen av dere med litt heftige biler kunne tatt noen runder rundt banen med han. Kanskje driftet litt eller noe . . . . Hadde satt kjempestor pris på det hvis noen av dere kunne hjulpet oss litt. Send meg en PM eller en mail hvis du kunne tenke deg å hjelpe oss :win Ingen som kunne tenke seg å hjelp til litt ? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4tuner Skrevet Juni 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2008 halloen...koster 600 for hele helga..men om man bare skal ta en tur dit å kjøre på lørdag? hva blir det å koste da?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Juni 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2008 halloen...koster 600 for hele helga..men om man bare skal ta en tur dit å kjøre på lørdag? hva blir det å koste da?? Så lenge du skal på banen, 600,- Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Latinokongen Skrevet Juni 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2008 600,- for og kjøre der er ikke mye. om det er for hele helga eller bare en dag. kom på fredagen du. (eller ikke gjør det.. bedre plass til oss andre ;) ) Men det jeg ville var bare og legge ut ett lite værvarsel. Det ser bra ut.. håper jeg ikke ganner det nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg