Slim! Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Heisann. Tenkte jeg kunne sette i gang en lek her så får vi se om den blir noe populær eller ikke. Hele poenget er som "Gjett hvilken bil" bare at her skal vi briefe med kunnskapene våre innen bil relaterte forkortelser. Jeg starter med en forholdsvis lett en: N.A.T.S Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Originally posted by Slimline Heisann. Tenkte jeg kunne sette i gang en lek her så får vi se om den blir noe populær eller ikke. Hele poenget er som "Gjett hvilken bil" bare at her skal vi briefe med kunnskapene våre innen bil relaterte forkortelser. Jeg starter med en forholdsvis lett en: N.A.T.S den kunne jeg ikke.. men hva med "F.I.A.T." ?:) mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Originally posted by Slimline N.A.T.S Nissan Anti Theft System. :cool: Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet November 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Riktig! Hva med GLX da? Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Originally posted by Slimline Riktig! Hva med GLX da? hmm.. Grand Luxury? :) Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 K.I.A = Koreans Industri Avfall :op Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 For å ødelegge alt: V.A.G ? Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Det kan stå for litt forskjellig, bl.a.: Volkswagen Audi Group Volkswagen Audi Gemeinschaft Jeg fortsetter: GTI :D Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiggE Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Originally posted by famir For å ødelegge alt: V.A.G ? Volksvagen Aktien Geschaft eller noe i den duren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Originally posted by Laaars GTI :D Gran(d) Turisimo(Touring) Injection Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet November 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Originally posted by eirikoo hmm.. Grand Luxury? :) Om det spørsmålstegn antydet at du ikke var helt sikker så må jeg innrømme at jeg vet ikke sikkert selv. Mener også det er noe i den duren. Grand Lux el... ^ Nå forvirret du meg litt. Mener du at GTI står for begge delene? Jeg har bare hørt Gran Turismo jeg. Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Originally posted by Laaars GTI :D Grand Turbo Injection :p:p Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Grand touring er gran turismo oversatt til engelsk :cool: Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 GTI - Golv tepper inni GL -Godt lat Lada -Laget av diverse avfall Aner att denne blir stengt\flyttet snart... men litt :):D Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Originally posted by momo Grand touring er gran turismo oversatt til engelsk :cool: stemmer! Skulle vel skrevet 'injectione' eller noe slikt og. :D Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg