Mustang95 Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 Tre skadet etter bilulykker i kveld - Dagbladet.no - innenriks Kvinnfolk krasjer minst da sies det :rolleyes: Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 Ja, det var sikkert utstyret (evt. mangel på) nede i buksa som var utslagsgivende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Januar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 Kvinnfolk + Bil = SKANDALE! jeg sitter aldrig på med kvinnfolk , og nar det er kvilnnelig bussjofør tar jeg på meg setebelte Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet Januar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 Jeg tror ikke kvinnfolk er noe dårligere sjafører en mannfolk, så lenge dem kjører forsiktig. Noe de fleste kvinnfolk gjør. Men når dem blir harde på gassen, så kan det nok kanskje gå oftere galt blandt damene. Ikke forde dem noe dårligere enn oss mannfolk.. men forde det er mangel på "erfaring" av å kjøre med gassen litt lenger ned :) Siter www.bjerknez.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Januar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 det er FEIL... kvinfolk duger bare til å tilfredstille mannfolk =) og passe unger Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Januar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 det er FEIL... kvinfolk duger bare til å tilfredstille mannfolk =) og passe unger Er ikke du jente selv ? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Januar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 snakker vi kjønnsdiskriminering her? Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Januar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 det er FEIL... kvinfolk duger bare til å tilfredstille mannfolk =) og passe unger Du er tøff, kan jeg ta på deg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Januar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 NEI liker ikke å bli tatt på av skittene folk Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrsSPEED Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Hva er det her slags saklige poeng dere kommer med at jenter er dårligere bak rattet? Hehe er midre erfaren ser jeg også står. Hvir ei jente bynner å jobbe litt med gassen når hun får lappen så vil hun vel ha like mye erfaring som en gutt om hun interesserer seg for det. Grunnen til at jenter krasjer tror jeg da er fordi jenter generellt er for feig på gassen så når det da blir vinter å "ræva" plutseli seiler overallt på veien så har jenta 0 kontroll siden hun aldri har prøvd å "legge den bredt" tidligere. Mener nå jeg. Men om hun har prøvd seg fram på en avsides vei fra bynnelsen av å på parkeringsplasser osv så vet du hvordan bilen reagerer om slike uhell skulle skje:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 her kan det bli mye koffert ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Hvir ei jente bynner å jobbe litt med gassen når hun får lappen så vil hun vel ha like mye erfaring som en gutt om hun interesserer seg for det. Grunnen til at jenter krasjer tror jeg da er fordi jenter generellt er for feig på gassen så når det da blir vinter å "ræva" plutseli seiler overallt på veien så har jenta 0 kontroll siden hun aldri har prøvd å "legge den bredt" tidligere. Mener nå jeg. Men om hun har prøvd seg fram på en avsides vei fra bynnelsen av å på parkeringsplasser osv så vet du hvordan bilen reagerer om slike uhell skulle skje:) Eksakt! Dette gjelder ikke bare jenter, men også 90% av alle de andre bilistene på de norske veier. Sånn som jeg oppfatter det er det kun de (få) bilintreserte som har sånn nogenlunde mengdetrening til å hanske en slik situasjon. Jeg kan ikke telle på to hender hvor mange ganger foreldre, bekjente og andre sagt hvilken tulling (?) jeg er som driver å kjører på denne måten (i deres øyne). Både isbanekjøring og øde rallyinspirert kjøring på vinterstid GJØR DEG TIL EN BEDRE BILLIST, mener nå jeg. Jo mer trening man har i nødsituasjoner og jo mer man er vant til at bilen kommmer ut av kontroll jo MINDRE energi bruker du på å kjøre bil psykisk og kan dedikere din fulle konsentrasjon til å gjøre et mest riktig valg i en nødsituasjon, fordi man VET hvordan bilen oppfører seg. Da trenger man kun tenke seg på hvordan man skal komme seg unna, hvor luka er, istedet for å sitte livredd på bremsen. Hard bremsing er livsfarlig på glatt føre hvis man ikke vet hva man driver med. Og det ironiske oppi alt her er at folk som snakker nedlatende til meg er DE som har kjørt av veien opptil flere ganger. Der kan jeg skilte med en imponerende statestikk sett i forhold, også hvis man tar antall km kjørt pr år med i sammenlikningen. Men, bottom line: Jenter er ofte ikke bilintressert og er DERFOR også (ofte!) 'mindre flinke'. No offence :hellothere: Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Ascona-B-Power. haha, ja... Nei jeg mener at kvinner klarer å kjøre minst like bra som menn om de har en like stør interesse som gutta og tør å prøve seg litt på en parkeringsplass/bane. Men som du sier MrsSPEED så har kvinner rett og slett som regel null erfaring av å ligge bredt og i det store og hele mindre kontroll over bilen enn gutta som har øvd på å miste kontrollen for så å gjenoppta den ved å leke seg på parkeringsplasser og andre steder. Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Sabine Scmitz er et godt eksempel på at jenter/damer kan gjøre det bra bak rattet. Hun har både vunnet uttalige løp og kjører raskere enn alle her inne på forumet rundt 'Ringen. Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg