Gå til innhold

Anlegg i en bmw cab?

Ranger emnet

Kvilt

Anbefalte innlegg

Noen som har tips om hva jeg bør velge av subb og forsterker?

hadde tenkt med 10" ettersom det ikke er all verden til plass i det lille bagasjerommet:p

Er det også noen som vet hvor man får kjøpt nytt høytalersett til hele bilen? Det er en 95 mod. Vet ikke vilke størrelser det er på alle disse små høytalerne rundt om i bilen.

På forhånd takk :thanks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har tips om hva jeg bør velge av subb og forsterker?

hadde tenkt med 10" ettersom det ikke er all verden til plass i det lille bagasjerommet:p

Er det også noen som vet hvor man får kjøpt nytt høytalersett til hele bilen? Det er en 95 mod. Vet ikke vilke størrelser det er på alle disse små høytalerne rundt om i bilen.

På forhånd takk :thanks

Hvilken bmw cab er det du har? Send gjerne en mail, så skal jeg hjelpe deg etter beste evne, hilsen "BMW spesialisten"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

har bestilt meg 2stk pioneer TS-W2501D4 subber. men er ikke helt sikker på hvordan jeg skal bygge kassen enda. noe tips om dette? hvilken vei høytalerne burde skal stå, kassevolum osv?

forsterkeren jeg skal bruke er en performance teknique 6000W

mono-block. den burde vel fungere greit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om det er E36 så er det plass til 5,25" forran og bak.

Jeg har en 12" Atomic QT12 i 40 liters bassrefleks kasse, funker som bare faen i min cab.. Men jeg har sørget for at ski luka er "åpen", har fjernet alt av plastikk deksler som var der. For å få lyden inn i bilen.

Jeg har bygget kassen slik at subben er montert vannrett på toppen av kassen, siden det ikke er plass til å ha subben loddrett...bassrefleksrøret har jeg pekende framover. Synes det funker best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om det er E36 så er det plass til 5,25" forran og bak.

Jeg har en 12" Atomic QT12 i 40 liters bassrefleks kasse, funker som bare faen i min cab.. Men jeg har sørget for at ski luka er "åpen", har fjernet alt av plastikk deksler som var der. For å få lyden inn i bilen.

Jeg har bygget kassen slik at subben er montert vannrett på toppen av kassen, siden det ikke er plass til å ha subben loddrett...bassrefleksrøret har jeg pekende framover. Synes det funker best.

du har ikke tilfeldigvis noen bilder av dette?

burde jeg kjøre forterker på 5,25"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har ikke tilfeldigvis noen bilder av dette?

burde jeg kjøre forterker på 5,25"?

Ja du burde egentlig ha en forsterker på 5,25", men det går helt greit å kjøre de på cd-spilleren om du har en god spiller.

Har dessværre ikke tatt noe bilde av subbkassen utrolig nok, skal se om jeg ikke rekker og ta et i morgen.

Men fant et par bilder av hva jeg har gjort med skiluken.

CIMG3478.jpg

CIMG3477.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du burde egentlig ha en forsterker på 5,25", men det går helt greit å kjøre de på cd-spilleren om du har en god spiller.

Har dessværre ikke tatt noe bilde av subbkassen utrolig nok, skal se om jeg ikke rekker og ta et i morgen.

Men fant et par bilder av hva jeg har gjort med skiluken.

CIMG3478.jpg

CIMG3477.jpg

det med skiluka så bra ut, så det må testes ut;) takk for bilder.

om spilleren er så bra vet jeg nå ikke. det er en JENSEN VM9512

7" TFT Touch Screen. vet ikke om det sier så my men:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har enda et spørsmål. fikk 2stk nakkestøtter med innebygd lcd-skjerm av en kompis. tenkte jeg skulle prøve å montere disse.

noen som har testet ut dette før, og eventuelt vet om det er mye jobb med det?

takker for svar

Ikke noe problem,bare å fjerne de gamle, ta av ryggen på setene og du er i gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider