Esstrom Skrevet Januar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 Hei. Er ny i forumet og har nettop krasjet min audi a3:p det er bare fremstøtfangeren som skal byttes og jeg lurer på hvor jeg kan bestille/få det gjort billigst mulig, har vært på audi verksted og di skulle ha 3000 pluss lakk. Bilde av bilen(forøvrig en 99 mod tdi ambition): Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Håkonsen Skrevet Januar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 hei Norsk Bildelsenter A3 1999 her har du støtfangeren til halve prisen.ny orginal. men søker du på bruktbildeler på nette kan du være helldi å finne en brukt ferdig lakkert støtfanger for samme prisen. Siter - Vw Caddy 2006 + Audi A3 1999 (solgt) + Audi A3 2004 (solgt) + Mazda 323F 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sYmpoZiuM Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 eller bare bestille en stylingfanger og få den lakket:p Siter Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro Audi A3 1.8T Ambition Golf 3 1,6 GL ...solgt... Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Esstrom Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 supert, har et lite tillegs spm. er det noen som vet om en billig plass i trondheim å få den lakket? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Esstrom Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 til sYmpoZiuM: var inne å skjiket på bilen din og så at du hadde bestilt en av disse: | 247 Performance Parts Direct | Low prices on Alloy wheels, body styling, suspension, exhausts, brakes and much more hvilken tror du jeg kan bruke på min uten å ha sideskjørt osv, trenger kun frontfangeren som sagt og er litt usikker hva man får med i de forskjellige pakkene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 var inne å skjiket på bilen din ??? Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Esstrom Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 ??? Heh så på bilen:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sYmpoZiuM Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 til sYmpoZiuM: var inne å skjiket på bilen din og så at du hadde bestilt en av disse:| 247 Performance Parts Direct | Low prices on Alloy wheels, body styling, suspension, exhausts, brakes and much more hvilken tror du jeg kan bruke på min uten å ha sideskjørt osv, trenger kun frontfangeren som sagt og er litt usikker hva man får med i de forskjellige pakkene. må velge fanger etter hva du har på bilen din...du får fangere med lyktespylere og tåkelys, uten lyktespylere og tåkelys, og alle kombinasjoner av disse to:p har du ikke tåkelys, men har lyst på dette, så kan du jo selvfølgelig bestille med, og ettermontere tåkelys:) du får også fangeren med original grill, og med alu gitter grill.. dette velges jo da etter smak:) sånn de står oppført der er det fanger for seg selv, + de tingene du kan velge mellom. (nevnt over) da velger du fanger etter hvilken grill du vil ha. så må du velge grill etterpå, etter hvilken fanger du har valgt:) Personlig innspill fra meg: den med original grill er penest:) Sitat: Opprinnelig skrevet av Esstrom Vis innlegg var inne å skjiket på bilen din ??? haha! Siter Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro Audi A3 1.8T Ambition Golf 3 1,6 GL ...solgt... Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Esstrom Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Har ikke så mye peiling på feltet, men vil ha den mest tilnermet den orginal "nye" fangeren, med lyktespylere og plass til tåkelys, trykker jeg bare på den jeg vil ha så får jeg mer valg etterpå, hvilke bil osv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sYmpoZiuM Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Har ikke så mye peiling på feltet, men vil ha den mest tilnermet den orginal "nye" fangeren, med lyktespylere og plass til tåkelys, trykker jeg bare på den jeg vil ha så får jeg mer valg etterpå, hvilke bil osv? da er dette fangeren du vil ha: Rieger 'R Frame' Front Bumper - To Be Used With the R Frame Grille - D00056650 - Made From ABS Plastic - With Mountings And Mesh og her er grillen: Audi 'R Frame' Grill - For Use with R Frame Bumper - A00165028 Audi A3 8L er valgt;) Siter Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro Audi A3 1.8T Ambition Golf 3 1,6 GL ...solgt... Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Esstrom Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Kjempemessig! så visst jeg bestiller disse er det bare å få dem lakkert å klikke dem rett på bilen min? Dette var saker gitt:) Edit: Forresten vil denne ta seg bra ut på bilen min uten ekstra skjørt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sYmpoZiuM Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Kjempemessig! så visst jeg bestiller disse er det bare å få dem lakkert å klikke dem rett på bilen min?Dette var saker gitt:) Edit: Forresten vil denne ta seg bra ut på bilen min uten ekstra skjørt? bare å lakkere og klikke på ja:) er rieger, så skal være ganske 100% passform på de. jeg syns det blir pent med bare fangeren jeg:) bedøm selv: dette er borabora sin bil når han hentet den tilbake, med kun fanger som mod.. (utvendig da) Siter Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro Audi A3 1.8T Ambition Golf 3 1,6 GL ...solgt... Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Esstrom Skrevet Januar 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 den var nydelig, skal bestille etter jeg har hørt om lakking, får det kansje gjort gratis:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Esstrom Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Oppdatering: borret et lite hull i skjermen, stakk en bøyd spiker inn, varmet opp og poppet ut bongelen:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sYmpoZiuM Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 gratulerer:) Siter Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro Audi A3 1.8T Ambition Golf 3 1,6 GL ...solgt... Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg