Gå til innhold

Ny fremstøtfanger

Ranger emnet

Esstrom

Anbefalte innlegg

til sYmpoZiuM: var inne å skjiket på bilen din og så at du hadde bestilt en av disse:

| 247 Performance Parts Direct | Low prices on Alloy wheels, body styling, suspension, exhausts, brakes and much more

hvilken tror du jeg kan bruke på min uten å ha sideskjørt osv, trenger kun frontfangeren som sagt og er litt usikker hva man får med i de forskjellige pakkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til sYmpoZiuM: var inne å skjiket på bilen din og så at du hadde bestilt en av disse:

| 247 Performance Parts Direct | Low prices on Alloy wheels, body styling, suspension, exhausts, brakes and much more

hvilken tror du jeg kan bruke på min uten å ha sideskjørt osv, trenger kun frontfangeren som sagt og er litt usikker hva man får med i de forskjellige pakkene.

må velge fanger etter hva du har på bilen din...du får fangere med lyktespylere og tåkelys, uten lyktespylere og tåkelys, og alle kombinasjoner av disse to:p

har du ikke tåkelys, men har lyst på dette, så kan du jo selvfølgelig bestille med, og ettermontere tåkelys:)

du får også fangeren med original grill, og med alu gitter grill..

dette velges jo da etter smak:)

sånn de står oppført der er det fanger for seg selv, + de tingene du kan velge mellom. (nevnt over)

da velger du fanger etter hvilken grill du vil ha.

så må du velge grill etterpå, etter hvilken fanger du har valgt:)

Personlig innspill fra meg: den med original grill er penest:)

Sitat:

Opprinnelig skrevet av Esstrom Vis innlegg

var inne å skjiket på bilen din

???

haha!

Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro

Audi A3 1.8T Ambition

Golf 3 1,6 GL ...solgt...

Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke så mye peiling på feltet, men vil ha den mest tilnermet den orginal "nye" fangeren, med lyktespylere og plass til tåkelys, trykker jeg bare på den jeg vil ha så får jeg mer valg etterpå, hvilke bil osv?

da er dette fangeren du vil ha:

Rieger 'R Frame' Front Bumper - To Be Used With the R Frame Grille - D00056650 - Made From ABS Plastic - With Mountings And Mesh

og her er grillen:

Audi 'R Frame' Grill - For Use with R Frame Bumper - A00165028

Audi A3 8L er valgt;)

Audi A3 1.8T Ambition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempemessig! så visst jeg bestiller disse er det bare å få dem lakkert å klikke dem rett på bilen min?

Dette var saker gitt:)

Edit: Forresten vil denne ta seg bra ut på bilen min uten ekstra skjørt?

bare å lakkere og klikke på ja:)

er rieger, så skal være ganske 100% passform på de.

jeg syns det blir pent med bare fangeren jeg:)

bedøm selv:

3_79961158.jpg

3_1582832560.jpg

3_2111367832.jpg

dette er borabora sin bil når han hentet den tilbake, med kun fanger som mod.. (utvendig da)

Audi A3 1.8T Ambition

Lenke til kommentar
Del på andre sider