Shellvis Skrevet Januar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 Det har begynt å skrangle og riste i forstillingen på min kjære Scirocco GTX 86 modell, så det må nok byttes ut en del eller 3. I første omgang så er det nok dempere og fjærer som må fornyes, det er en liten vandring i fjærbenet(skummelt) som igjen gir en pulserende bremsepedal (jeg tror det er det som gjør utslag) Men hva er det som passer av deler? Er ikke så mye Scirocco deler å finne men er sikker på at deler fra golf bør passe overens,, men hvilke?? Håper det er noen som kan hjelpe meg her. Shellvis Siter 1983 Golf GTI 1986 Scirocco GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2008 Scirocco= Golf I Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg