etakle Skrevet Januar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 Hei. Har en Sierra xr4x4 som jeg vil bytte interiør i. Har derfor sett på ett fint Recaro-interiør og lurte på om det passet i bilen med tanke på at jeg har combi? Takk for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
etakle Skrevet Januar 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 Viktig. Trenger svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Januar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 Passer vel alt unntatt ryggene i baksetet mener jeg Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rubenl Skrevet Januar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2008 Stolene forann passer rett på. Baksetet er det litt verre med. "støtteputene" i sidene tar i. Siter Sierra IS-T/MS2v3.57 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg