EyeLid Skrevet Januar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 JEg er kanskje "noe" inhabil pga ansatt hos Skoda, men synes da tsjekkerne har gjort MYE rett på nye Superben - den er rett og slett GROM! (jada, jeg vet det finnes feitere sleder, men sett ift prisklassen osv...) Hva synes dere? car.kak.net » The new Skoda Superb breaks cover Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Januar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 Aaaalt for stor. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Utrolig pen bil.Så litt på superb jeg å,modellen før den du har sett på.Men droppet det,pga alt for lite motorvalg.Den jeg så på var 1.9tdi,var ikke en racer,så droppet bilen..Men fin fin bil for det.. Så kjøp deg en :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Jeg har alltid likt Skoda, også da de var hekkmotorisert. Men kommer denne Superben som stasjonsvogn? Nå har jeg ikke trykket på linken enda, så jeg regner med at det står noe om det der... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Ja det gjør den, men ikke før 2009. Og det er det jeg tror muligens gjør denne aktuell for endel VAG fantaster, da man ikke får A6 med firesylindret turbobensin eller turbodiesel OG firehjulstrekk. Basisen på denne Superben blir vel Passat plattformen, bare forstørret (slik Passat er ift Oct/Golf/A3 per i dag) Dette gjør at Superb II 2.0TDI 4x4 stasjonsvogn høyst sannsynlig får noen kunder. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eagle-T Skrevet Januar 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 Kjører -06 Superb og er kjempefornøyd med den,men dette er designmessig et stort steg i riktig retning.Skal ikke se bort ifra at det blir første gang jeg bytter inn til samme type bil når den tid kommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet August 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 Har fått kikket litt mer på bilene utvendig nå i dag, har en 1.8TFSI, en 140hk DSG og en 105 manuell (om jeg forstod det rett). En kundebil leverte vi i ettermiddag, moccabrun med beige skinn, desverre treverk og ikke alulister - hadde GARANTERT gjort et bedre inntrykk som overgang mellom beige underdel på interiøret og sorte overdelen på dashbord og dørsidene. Forøvrig la jeg fort merke til kromdetaljene rundt AC/stereo eller hva det var - blitt ganske så elegant! Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet August 21, 2008 Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 Chrome detaljene finner man på mange steder i nye Superben :) Men det som virkelig er dritpent, det er instrumenteringen... Tar meg friheten å legger ved en referansebilde :D /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eagle-T Skrevet August 22, 2008 Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 Instrumentbelysningen ser nesten hvit ut,stemmer det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet August 22, 2008 Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 Det stemmer :) Synes det er litt pent... /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet August 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 Har jeg virkelig glemt... ? Åja, får hive ut senk + BBS modden jeg gjorde da :) Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cosworth87 Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 sånn da har jeg vert med å prøve å montere 3 barnestoler i baksetet på en superb. å kan rapportere om at benplassen er upåklagelig men i bredden var det elendig... er nok i praksis bare en 2+2 dette også. Siter 2012 octavia 2.0 tsi RS x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolai Skrevet September 10, 2008 Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 derfor en famile stort sett bare er satt til 4 på papiret vet du. tredje ungen er bare slurv fra fars side:P hehe bare tuller Siter Skoda Superb Elegance http://www.skodaklubbnorge.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cosworth87 Skrevet September 10, 2008 Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 ja å om man absolutt MÅ ha 3 unger så vent med den 3 til minst en av de andre har slutta med barnesete:P Siter 2012 octavia 2.0 tsi RS x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet September 10, 2008 Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 Som nevnt i en annen tråd så så jeg denne på Hockenheim i sommer: Synes det er ei lekker vogn! Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg