Gå til innhold

Dumt spørsmål?

Ranger emnet

Helene B

Anbefalte innlegg

Originally posted by Helene B

Noen positive ting må jo vi jenter ha oxo :)

syns dere jenter har mye bra som går for dere jeg.. fin kropp, en utstråling som kan få oss gutta til å gjøre nesten hva som helst og dere kan let få allt dere peker på :)

av og til (spess på byn) sku jeg ønske jeg var dame.. faen det hadde blitt billige by turer..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by The cowboy

syns dere jenter har mye bra som går for dere jeg.. fin kropp, en utstråling som kan få oss gutta til å gjøre nesten hva som helst og dere kan let få allt dere peker på :)

av og til (spess på byn) sku jeg ønske jeg var dame.. faen det hadde blitt billige by turer..hehe

Sant det med byen, men tenk på når vi jenter ødelegger noe på bilen.. Det blir dyrt for oss, for vi kan ikke fikse det selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Helene B

Det kommer vel kanskje ann på mekanikeren og hvor pen dama er :rolleyes:

vel..kan si det sånn.. at ser du ikke ut som om du kommer rett fra graven og har litt små snacksy tøy på deg... da kommer du langt uanzet..

mekanikerer er noen rare dyr vettu (men faen så kjekke å ha..hehe)

og ps: er ikke no særlig mekke fantom jeg heller..dessverre :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel..kan si det sånn.. at ser du ikke ut som om du kommer rett fra graven og har litt små snacksy tøy på deg... da kommer du langt uanzet..

mekanikerer er noen rare dyr vettu (men faen så kjekke å ha..hehe)

og ps: er ikke no særlig mekke fantom jeg heller..dessverre :(

Ja, da kan jeg forstå at det er dyrt for deg, med byen(damer) og verksted regninger hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

erru ikke på råne treffane som går av stabelen x antall ganger i råne halvåret eller?? fyyy skamme seg.. og du bor jo nærmere enn meg

og joa.. har hørt om tusenfryd (sa det bare i tilfelle du ikke skjønte ironien min :))

Hehe.. Er jo mest gutter som pleier å dra på råne treff da :) Måtte si hva det var i tilfelle du ikke visste det.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var en god del jenter der når jeg var der da..og det virker jo som om du digger biler, så en råne treff burde jo hvert midt i blinken for deg..hehe...

bare å følle med litt her inne på forumet når våren kommer det.. da står det nok en vakker dag: Streetmeet@strømmen

og da erre bare å laste bilen din full med venniner og peise avgårde.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider