Gå til innhold

Pioneer DEH-P9400MP 5200kr!

Ranger emnet

vagen

Anbefalte innlegg

vagen

Mailboxen din er full, sendte deg pm.. prøvde iallefall, anyway:

Halla,

har glemt meg helt bort angående spilleren din. Har hatt for mange jern i ilden i det siste :D Var det en Pioneer DEH-P9400MP det var snakk om? Du har den vel fortsatt håper jeg..?

Hvis vi sier 5000 tror jeg muligens at jeg skal kunne greie det nå før jula ringes inn.. men er som sagt avhengig av kvittering pga garanti, og at fjernkontrollen følger med.

Mvh Geir

Volvo V70 D5 Premium 2003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ClusterOne
vagen

Mailboxen din er full, sendte deg pm.. prøvde iallefall, anyway:

Halla,

har glemt meg helt bort angående spilleren din. Har hatt for mange jern i ilden i det siste :D Var det en Pioneer DEH-P9400MP det var snakk om? Du har den vel fortsatt håper jeg..?

Hvis vi sier 5000 tror jeg muligens at jeg skal kunne greie det nå før jula ringes inn.. men er som sagt avhengig av kvittering pga garanti, og at fjernkontrollen følger med.

Mvh Geir

Skal ta en liten hus-ransakning her og se om jeg finner igjen kvitteringa. full innbox? snodig. aldrig vært over 50% engang. skylder på ustødig forum! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Originally posted by Øyvind.H

Tips: Hvis du har problemer med at inbox`en er full, så slett meldingene som ligger i de andre mappene også. De er med på å fylle opp plassen du har tilgjengelig. Jeg fant det ut da inboksen plutselig var "full" når det var èn melding i den.

slo meg ikke at meldinger du sendte ble lagret også. aldrig vært borte i noe (så dumt) sånt. men sletta det, og det funka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...