Gå til innhold

IndoAudio??

Ranger emnet

TheMadDog

Anbefalte innlegg

Jeg må bare spørre her. Har lest litt rundt på forumet i dag, og jeg ser at jeg ikke er den eneste som har tatt inn fra statene, dvs, gjennom Indoaudio!

Personlig, så er det vel ingen i hele verden jeg hater MER enn de gutta som sitter der.

August 2006 - Handla for $1400

Januar 2007 - Pakken ankommer. *KREMT*

Februar/Mars 2007 - Sender inn igjen en spiller og to amp's

Enda den dag i dag, 10.01.08 Venter jeg på og få tilbake de ampene.

Har sikkert sendt over 250 mailer igjennom denne perioden, men uansett så kommer jeg ingen vei.

"nei, har ikke hørt noe enda"

"nei"

"nei, ingen nyheter"

"nei, ampene ligger inne hos PG enda"

Har vurdert forbrukerombudet, men hva hjelper vel det når han sitter på et annet kontinent!

Saken som ligger inne er:

Phoenix Gold R15 MOnoamp

Phoenix Gold R4 Amp

Pioneer Premier 680 et eller annet.

Andre som har erfarginger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har handlet litt fra Indoaudio. Den ene gangen tok det lang tid før de sendte ut varen. Virker som de er meget ustabile på den butikken.

Men jeg regner med at du var klar over riskene av å handle i utlandet? Så av og til slår det tilbake, spesielt når man handler fra plasser som har såpass frynsete rykte som Indoaudio har.

Må jo ha kosta rimelig mye å få sendt inn alt det utsyret også? Nesten billigere å kjøpe nytt? :)

-'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass

-'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger

Team Lydtrykk.no avd. Finnmark

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har kjøpt 3 ganger fra sonicelectronix, og en 4. gang blir snart. ;)

Og jeg har fått alltid det jeg har bestilt, bortsett fra en gang. Eneste som tar litt tid er penge overføringen, etter ca 7-10 dager så har pengen blitt registrert og pakken sent så tar det 10-14 dager å få pakken.

Det jeg ikke fikk en gang var noe som ikke passet bilen min, så de forandret det uten å si noe, men det er jo like greit. Overbetalte 5 dollar, men det er jo ingenting.

Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har handlet fra Indo Audio en haug av ganger... Både for meg selv og for venner.

Han KAN tidvis trekke ut ting i det lange fordi han selger NOEN varer som "på lager", når de faktisk ikke er på lager, men hvis det skjer er det faktisk i verste fall bare å be om å få pengene tilbake før han sender varen.

Har handlet der mer enn 10 ganger de siste to årene, utelukkende gode erfaringer (når varen til slutt kommer). Har ikke ventet mer enn 1 mnd på varer som jeg kan huske...

Man kommer langt med å være høflig og presis i mailkorrespondanse, ingen god idé å handle fra utlandet om man er dyslektiker e.l. Bare et tilfeldig tips...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste mailen:

Still nothing from Phoenix Gold? Why can't you send me another amp, or give me my money back?I'm tired of this endless waiting. No offence. Thanks

Svaret!

Nothing yet. Thanks, John Hearn

Altså, hvordan skal jeg kommunisere med en som bruker samme forbanna svaret på ALLE mail han sender???

Lenke til kommentar
Del på andre sider