Cosworth20 Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 hei, har en original cosworth med 330 chip. Hvilke chip er dette egentle? hvor mange ekstra hester gir den? Og er det noen av dere som pleier å vaske motorromme med høytrykk spyler? Og hva koster det å levere inn motoren til overhaling? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cosworthFTW Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 hehe MASSE!!!hvor mange hester kommer vel an på!! Og høyttrykksspyler i motorrommet har ingenting der å gjøre Siter Cosworth!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 er en del kritiske deler i motor rommet som ikke bør ha vann på seg vetdu.. Fordeler, dynamo, Luftfilter... kommer ikke på mer, men der er sikkert noe flere deler. Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 En 330 chip i seg selv, gir ikke så mye effekt, med mindre du justerer opp "resten" av motoren... Et 330 oppsett består sånn ca av: Grønne dyser, 3bar map, grp.A pakkning, og litt større turbo. Da skal du kunne klare bortimot 330hk ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
excl! Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Høytrykkspyler går da fint nedi der, om du har et lukka luftfilter og ikke spyler på ledningene samt har motoren i gang så skal det gå ganske så fint :D nå gjorde jeg det med en 940 da , vet ikke med andre biler, Men for all del, aldri slangen oppi ledningene , i det hele tatt ikke med bilen av, fikk ikke start på doningen etter en spyl :P men kom seg etter det hadde tørka :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosworth20 Skrevet Januar 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 En 330 chip i seg selv, gir ikke så mye effekt, med mindre du justerer opp "resten" av motoren... Et 330 oppsett består sånn ca av: Grønne dyser, 3bar map, grp.A pakkning, og litt større turbo. Da skal du kunne klare bortimot 330hk ;) Ser at dysene mine er grønne åg, men 3bar map? hva er det? og gruppe A pakkning? mener du bare topppakkningen da? og siden dette er en 330 chip, klarer jeg ikke få merr enn 330 hester då med den chipen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cosworthFTW Skrevet Januar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 Ser at dysene mine er grønne åg, men 3bar map? hva er det? og gruppe A pakkning? mener du bare topppakkningen da? og siden dette er en 330 chip, klarer jeg ikke få merr enn 330 hester då med den chipen? er mange med 330 oppsett som har mindre enn 300 hester,og skal du ha mer enn 330 så burde du uansett skifte ut dysene! hvilken turbo har du ?t3? Siter Cosworth!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cosworthFTW Skrevet Januar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 er en del kritiske deler i motor rommet som ikke bør ha vann på seg vetdu.. Fordeler, dynamo, Luftfilter... kommer ikke på mer, men der er sikkert noe flere deler. ikke minst map sensoren... Siter Cosworth!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dorf Skrevet Januar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 Vaska motor rommet på cossin med høytrykk spyler 1 gang.. Skal ikke gjøre det igjen :P Gikk vel på 3500 på tomgang eller no etterpå :P Men, ble jo veldig reint da! :P Siter 88 Ford sierra Cosworth (sommerbil) 99 Audi S4 (konebil) 95 Ford Scorpio Diesel (Brukstralle) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosworth20 Skrevet Januar 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2008 er mange med 330 oppsett som har mindre enn 300 hester,og skal du ha mer enn 330 så burde du uansett skifte ut dysene! hvilken turbo har du ?t3? ja har vanlige original turbo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosworth20 Skrevet Januar 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2008 ikke minst map sensoren... ja map sensor? 3bar map? hva faen er det for noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Januar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2008 MAP sensor - Wikipedia, the free encyclopedia Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Januar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2008 2.5" - 3" eksos er også en fordel :) hadde dette oppsettet på min og dro en preza med 330... var også portet topp på min men var org turbo...2wd.. Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
void Skrevet Februar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 ja map sensor? 3bar map? hva faen er det for noe? Det er en sensor som måler trykket innsugsmanifolden. Siter Cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 jeg har 330chip 3barmapsensor grønedyse og g34turbo. alu radiator og rs500 cooler. benka 385hk 522nm på 1,5 ladetrykk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.