Gå til innhold

Jean Daniél`s A4 B6 Avant 02

Ranger emnet

JeanDaniél

Anbefalte innlegg

hm vet ikke helt jeg! Kan jo bli fint, skulle hatt chrom lister rundtom for at det skal passe! Vi kjenner vel ingen som har samme bil med chrom kapper? prøvemontert lizzm:P

jah det KAN bli fint, men hva om det ikke blir..:(

Jeg får tenke litt på den tror jeg inntil jeg ser en lik en med evt chrome kapper.. (kommer aldri til å skje)

Får vel vente og se etter lakkering helt ned, men tror ikke Marita er så klar for å ta bilen i mai alikevel..:(:s Må få snakket med henne. Har penger klar til den 15mai å jeg må få den ferdig før Våler, hvis ikke blir det ikke no tur ass..

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Se der ja!

Det ble sweeeet!

Nå gjenstår det bare for deg å høste erfaringer med henhold til støv på bakruta.

Jeg plages med at bakruta støver helt til, omtrent etter første tur etter vask. Sinnsykt irriterende!!

Så har lenge lurt på om en større vinge kan forstyrre den luftstrømmen i en eller annen retning, slik at dette blir bedre.

Hadde jo vært fint hvis en såpass pen oppgradering også har en funksjon :)

Så hadde vært fint om du kunne si noe om det etterhvert!

Heisann SnowKing!

Etter vask og ca 1times kjøring så er bakruta full av støv og dritt.

Baklukespoileren stenger for luftstrømning og alt blir samla på ruta. Ikke særlig gøy, men var aldeles verdt det!

=)

- VW Polo 1996 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med s4 listene? (A)

dette blir jævla bra det, mye små modifikasjoner kan bli bra det faktisk! :)

så tips til speilkappene..du kan jo gå for børsta alu? Blir ikke stor forksjel fra originalt, men tror det ville sett bra ut =)

hehe, så var det dem ja, sliter med penger for tiden og har ferier i sommer som skal gjennomføres, så det blir ikke så mye mods fremover. Har også droppa ideen med lakkering helt ned inntil videre..:(

Har nå planer om å selge også. Bilen ligger ute for salg på Autodb.no foreløpig.

Er litt mer sugen på en A3 1,8T igjen, men vet ikke.

Beholder A4en hvis ikke salg.

- VW Polo 1996 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider