Gå til innhold

Jean Daniél`s A4 B6 Avant 02

Ranger emnet

JeanDaniél

Anbefalte innlegg

• Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Får pris i løpet av morgen dagen, men den ligger til 275k.

Bilen er kjørt 57.000km, 2004modell 1.8TQ FULL S-line, 20mm senket, med 17" RS4 "gammle" sommer, og orginale vinter. Nydelig bil, men om det blir kjøp, så skal panser + venstre forskjerm lakkes. Ikke så mye riper, men litt som vil irritere meg. Ellers er bilen ganske strøken både utv. og innv. Jeg har jobbet med den i 7,5Timer for å få den Strøken, samt rails er blanke som faen etter sliping. Men vi får se i morgen:)

Tingen er det at jeg har 125k i heftelser på bilen min, og dette er lån i Sr-bank + jeg kommer sannsynlighvis til å gå i null, så da må nytt lån til. Noen som har erfaring med Elcon? Bør, bør ikke? renter etc.. Gidder ikke lete meg frem til info.

Jeg har ikke planer om leilighet eller noen ting, så syntes jeg kan prio.. bil, men vet ikke heller. Har SINNSYKT lyst på denne her!! Hva sier dere? Vente, selge, bytte, WHAT?:confused:

!!:)

Mulig jeg datt av en plass..Men var dette en B6 avant/sedan? farge? Høres værtfall ut som en fin bil da :) Elcon er dyre da, føler du betaler mye renter i forhold til avdrag, ergo bilen ramle mye fortere i verdi en hva en klarer å betal ned. Dette er hva jeg har hørt, har ikke personlig erfaring med Elcon så du kan sjekke ut Elcon på nettet å bruke en lånekalkulator så finner du ut hvor mye du må betale. Uansett, pass på at du ikke må betale så mye renter at den dagen du skal selge igjen så har du nesten ikke betalt ned bilen. =) Men så sant du ikke har planer om leilighet å greier så klarer du vel å betale ned på en grei måte uansett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå heter ikke jeg Jean Daniel men tror jeg kan svare deg på det du lurer på.

Komplett sett fra katta bak eller fra ant siste lyddemper koster 1k mindre:

Pedersen Racing:

http://www.simons.se/Katalog/AUDI/AUDI_A4_B6_1.8T_Cabriolet_Avgassystem_Simons_Exhaust.htm

mest rimelige rustfri anlegg jeg har sett. Holdbarhet usikkert.

eller:

http://www.xtremecar.no/shop/product_info.php?cPath=168_464_1245&products_id=10104

Har og ende stusser, men alt dette får du og på din lokale bilxtra butikk, jeg bygget fra ant siste potta å bak på en kompis sin B7 A4 Avant. Da kjøpte vi bare lyddemper å stusser fra bilxtra, rør å bend o.l har jeg tilgang på gjennom jobben min alt ble Tig Sveiset.

Btw Simons er blant annet det som blir brukt av Svendsen Eksos om du ikke visste det, men eksos anlegg er ikke i utgangspunktet lagt for å vare du kan se rustfrie anlegg er alltid rustet i sveisen det er pga de sveiser med svart tråd og det er grunnet for de ikke vil det skal vare deg livet ut så jeg ser ikke hensikt å handle anlegg for 10k når du kan få simons sitt til halve prisen;)

Takk for info, men har hørt rykter om at de simons anleggene ikke gir noe særlig pen lyd? Noen som kan bekrefte eller avbekfrefte dette? Har sett litt på magnaflow.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg datt av en plass..Men var dette en B6 avant/sedan? farge? Høres værtfall ut som en fin bil da :) Elcon er dyre da, føler du betaler mye renter i forhold til avdrag, ergo bilen ramle mye fortere i verdi en hva en klarer å betal ned. Dette er hva jeg har hørt, har ikke personlig erfaring med Elcon så du kan sjekke ut Elcon på nettet å bruke en lånekalkulator så finner du ut hvor mye du må betale. Uansett, pass på at du ikke må betale så mye renter at den dagen du skal selge igjen så har du nesten ikke betalt ned bilen. =) Men så sant du ikke har planer om leilighet å greier så klarer du vel å betale ned på en grei måte uansett:)

Dette er en B6 Avant sort, med kromlister hele veien, med hele S-line pakken(frontfanger, bakfanger, lister) med 1x stuss på vær side. 20mm senket, Delskinn, 6-trinnsmanuell kasse, orginal stereo med 10høytalere og sub?, Xenon i nærlys, OSV.. 170hk på alle 4?:)

Har sinnsykt lyst på!

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh ok, den du nevnte her om dagen=) Høres jævlig fin ut :D:D Jepp, samme stereo som jeg har, skal ligger en "ubrukelig" sub bak i siden:) 163 hk? holder i massevis=))

Mener det er 170hk. hmmz..

Den er prikk lik Nolimit sin, bare dette er 1.8T og ikke 1.9Tdi.

Skulker skole om 1time, og rett på jobb. Skal ta noen bilder av bilen om den står der inne enda.

Endret av JeanDaniél

- VW Polo 1996 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahh, daså:) Godt å vite:)

Dette er Garantert en bil for meg, men får jeg skambud på bilen min så selger jeg heller privat og prøver å får tak i en av samme modell senere.

Da er det jobb, så jeg skal nok i ett lite møte med Møller:)

- VW Polo 1996 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har enda ikke fått pris på bilen, men har snakket med Sjefen for bruktbil, og han skulle jobbe med saken. Uheldighvis er bilen satt ut i butikken, så i løpet av mandag så er den nok solgt:(:( (kjærlighetssorg.) Kjenner det river dypt inne i magen min nå, har aldri hatt lyst på en bil så mye som dette her gitt..:( Også lagt så mye arbeid for å gi den videre til en DUST som skal kjøpe den og kjøre den til mos og spiker.. Syntes det er en urettferdig verden, når en brenner så sinnsykt for noe.! Hadde jeg bare hatt penger her og nå så hadde den vært min.. (sukk!):(

Det er faen meg ikke EN eneste steinsprut på denne her, kun litt små riper her og der.. Fanger og hekk ser helt nye ut, ikke en eneste flekk å prikke på..

FAEN, FAEN , FAEN!!!!

Uansett, fikk knipsa et par bilder av "min" bestevenn med mobilen før den ble kjørt bort til Møller bil forus:

DSC00786.jpg

DSC00788.jpg

DSC00787.jpg

edit:

Nå er det blitt lagt ut en til av samme modell, men i sølv. Sort B6 S-line er den peneste bilen så finnes!

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17365926&sid=xz2bachrUka924995&pos=null&tot=null

Endret av JeanDaniél

- VW Polo 1996 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår godt hvordan det er å brenne for noe som har med bil å gjøre ja=) Ser veldig bra ut den bilen, svart er faen fint på disse bilene :) Og du, så tregt som bilmarkedet går nå så må enn nok gi den mer tid enn mandag før bilen er solgt gitt, forhåpentligvis..Sykt fin bil jah!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår godt hvordan det er å brenne for noe som har med bil å gjøre ja=) Ser veldig bra ut den bilen, svart er faen fint på disse bilene :) Og du, så tregt som bilmarkedet går nå så må enn nok gi den mer tid enn mandag før bilen er solgt gitt, forhåpentligvis..Sykt fin bil jah!

Sven kvia (opel) har ikke solgt så mye Nybil på 3-5år som de gjør nå i 09. Det samme gjelder bruktbil markedet hos andre forhandlere, de selger brukt så det suser! Var innom 4 forhandlere her om dagen men ingen hadde noe igjen, kun nyere modeller fra 07 og opp..

DAMN, jeg griner, brenner virkelig for denne bilen nå. Gjør alt for å få det til.. driter i om jeg får 100k for bilen min. Denne må jeg virkelig kjempe for!

- VW Polo 1996 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått pris:

115.000kr i innbytte på min.

Full finans via Elcon, med 6.7% rente og 4500,- i mnd over 7år.

MEN, i dag når jeg var å så på bilen så var det en kunde før meg som ville ha den og krevde en tilstandsrapport. Han får rapporten på mandag, men om han takker nei til bilen så er den min i løpet av mandag el tirsdag. :)

Jeg får også tilbake senkesette og felgene mine, så det skal på den nye om det blir bytte. Felger blir kjøpt nye til neste sesong om jeg ikke får solgt dem jeg har nå. så det er jo litt greit å ha i bakhodet, + øyelokka får jeg også nok beholde.

DVS, jeg taper ikke noe utseende messig utenom soting og spoileren, samt Xenon lysa og lakkering av front, bakfanger og kanalskjørt.:)

Sannsynlighvis er den solgt til denne kunden, men jeg får krysse fingrene på at det står en ny B6 Avant S-Line 1.8TQ 2004 modell i gåren neste uke!

Syntes jeg kan unne med denne som en Julepresang på forskudd:)

Endret av JeanDaniél

- VW Polo 1996 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider